Narodeninové darčeky // 5 rokov

Sunday, October 13, 2019

Už tento týždeň Ninka oslávi 5.te narodeniny.
Tento článok chce byť čisto praktický a inšpiratívny :). Nejdem sa tu teda rozplývať, ako rýchlo to všetko ubehlo, ako z nej vyrástla táto krásna malá slečna, aká je šikovná a akí sme na ňu hrdí.

Minulý rok som písala tipy na jej darčeky, keď mala 4 roky. Článok si môžete pozrieť TU. Tentokrát to budú teda moje tipy na darčeky pre 5 ročné slečny. Konkrétne tipy na darčeky, ktoré dostane o pár dní Ninka od nás ale aj od zvyšku rodiny.


ŠATY PRE PRINCEZNÚ

Ninka už pár mesiacov túži po dlhých, princeznovských šatách. A práve to som jej chcela splniť na jej 5te. narodeniny.
Problém bol v tom, že som nechcela kúpiť také umelinové šaty z bežného reťazca. Ukázalo sa ale, že je to relatívne nemožné nájsť niekde detské DLHÉ šaty. Nakoniec som predsa len jedny našla :). A dokonale vystihujú to, čo som hľadala. Dlhé, jemné, tylové, s flitrami. Sú z eshopu Olala Girls!, kde nájdete samé takéto ňuňu veci pre dievčatá. Tieto naše sú už nedostupné ale nájdete ich TU.


DOPLNKY PRE PRINCEZNÚ

Správnej princeznej nesmie chýbať na hlave korunka. Najkrajšie takéto doplnky do vlasov je od značky Mimi&Lula, ktorú u nás predáva náš obľúbený obchod Bubliboom.


A rozhodla som sa 5 ročnej slečne kúpiť aj lak na nechty. Drobnosť, ktorá ju určite poteší. Už jeden doma máme a je to jediný lak, ktorý dievčatám povolím. Ale aj to len na hranie na doma alebo na špeciálne oslavné príležitosti. Nepáči sa mi, keď vidím takým malým deťom nalakované nechty, takže to dievčatám bežne nosiť von nedovolím.

Tento lak je na vodnej báze a pri styku s teplou vodou sa proste zmyje. Za mňa oveľa lepšia voľba ako nejaký zlupovací lak. Pri tomto máte istotu, že dieťa s ním spať nepôjde lebo ruky si cez deň proste umývať musí :). Pekný široký výber nájdete v Bubliboome TU.


NIEČO PRAKTICKÉ

To by som nebola je, keby som jej nevymyslela aj niečo praktické. Snažím sa nás nezahlcovať hračkami, preto na sviatky deťom rada darujem vždy radšej niečo praktické. Všimnite si, že aj šaty, či lak  na nechty, tiež nespadajú do typickej kategórie hračky :).

Túto lampu v tvare snežnej gule som obzerala ešte minulý rok. Musím priznať, že ja som vždy mala slabosť na takéto snežítka. Takže toto bude taký môj malý detský sen. Ak sa jej nebude páčiť, budem ju mávať veľa postele ja :).

Je to krásna lampa na baterky. ktorá po zapnutí svieti, mení farbu a trblietky v snežítku poletujú. Príjemné svetielko, ak dieťa nerado zaspáva po tme. Nájdete ho opäť na Bubliboome TU. Vo viacerých verziách.


KREATÍVNE VECI

Priznávam, že tvorivé sady kupujem Ninke bežne, nie len na sviatky. Je to jej najčastejšia činnosť.  Niečo tvoriť, vyrábať, kresliť, maľovať a rada ju v tom podporujem. Niečo pekné som jej vybrala aj na narodeniny, keďže darčekov trebalo vybrať pre viac členov rodiny :).

Zapáčili sa mi teraz tieto dve. Kreatívna sada na tvorbu postavičiek - Moje víly z chlpatých drôtikov. A cestovná sada - Nájdi rozdiely pre dievčatá. Takúto mini sadu už jednu máme. S bludiskami a veľmi sa nám osvedčila napríklad pri čakaní v reštaurácii, na kúpalisku alebo inde, kde treba vyplniť čas. Obe sady sú od značky Djeco. Našla som na Bubliboome :).


HRAČKY

A predsa len niečo spadá do typickej kategórie hračky :).

Tou prvou je švihadlo. Aj po tejto veci už Ninka dlhšie pokukovala. Pár krát ho kade tade skúšala. Našla som toto krásne, s drevenými veselými rúčkami, prispôsobenými pre menšie deti. Je od značky Plan Toys, ktorá neskutočne dbá na kvalitu a životné prostredie. Krásny výber týchto hračiek nájdete na eshope Biolove, švihadlo presne TU.


A ešte jedna hra pre celú rodinu. Keďže by som rada s Ninkou hrávala častejšie aj spoločenské hry.
Je z obľúbenej edície Hľadaj a nájdi od značky Vilac.
Táto sa volá Zlož do minúty a obsahuje kartičky s obrázkami, 200 dielikov rôznych tvarov a farieb a malé presýpacie hodinky. Je to hra o kreativite a to ma práve na nej zaujalo. Potiahnete si jednu kartičku a obrázok na nej máte vytvoriť za pomoci týchto dielikov. A ak hru hráte na čas, tak by ste mali obrázok stihnúť zložiť do jednej minúty :). Našla som ju na eshope Babyknihy TU.


KNIHA

A ako posledný darček som kúpila túto knihu. Dievčtá knihy dostávajú bežne, čo vo veľkej miere spôsobilo to, že o nich blogujem. A tým pádom, ak im chcem darovať na sviatok knihu, tak to musí byť niečo špeciálne :).
Táto sa mi k princeznovskej téme hodila dokonale. Kniha Popoluška je novinka. Je to krásne vydanie s laserom vyrezávanými stranami. Kniha pôsobí preto veľmi cenne a jedinečne. Nájdete ju na Babyknihy TU.



Takže darčeky už doma mám, stačí už len všeko pekne zabaliť. Na tom si potrpím, nech je všetko tip top. Mňa balenie baví od malička a viem, že Ninku takým pekným balením aj veľmi poteším.
Zajačikové a myšičkové baliace papiere nájdete TU.


Takto pokope sa toho zdá naozaj veľa. Ale sú to darčeky od viacerých členov rodiny a nedostane ich ani v jeden deň, aby toho na ňu nebolo až príliš. Časť dostane v deň narodením, kedy jej budeme gratulovať my doma a druhú časť potom na oslave :).

Budem rada, ak vás niečo milé inšpirovalo. Dajte mi kľudne vedieť, poteším sa :).
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe