Narodeninové darčeky // 3 roky

Sunday, October 27, 2019

Pred dvomi týždňami som pre vás napísala článok s tipmi na darčeky, ktoré dostala k svojim 5 rokom naša Ninka. Keďže článok mal u vás úspech (nájdete ho TU :)), tak som sa rozhodla pripraviť podobný, s tipmi na darčeky pre 3 ročné slečny, s darčekmi, ktoré dostane naša Naďka.


MAILEG MYŠKA
To, že milujeme Maileg myšičky, to ste si už asi všimli, ak nás sledujete dlhšie :). Zbierka sa nám pomaly rozrastá a najnovšie dva myšacie prírastky dostala Naďka zato, že si dala vyvŕtať kaz. Bohužiaľ sme sa tomu nevyhli a ako bolestné si vyberala vždy myšičku.
Hneď v prvom výbere ukázala prstíkom na myšku v žltých šatách. Veľkú ako svet, 34cm vysokú, v zápalkovej krabičke, za nemalú cenu :). Vysvetlila som jej, že si má vybrať inú, menšiu a dohodli sme sa, že túto dostane na narodeniny. 

A tak svoj sľub plním :). Je naozaj veľká, určite nie do domčeka. Ale na túlenie ako stvorená. Bude to kamoška do postele a už vidím, ako jej Naďka pristaví zápalkovú krabičku na spanie vedľa svojej postielky :).

Myšku nájdete na eshope Bubliboom TU a odporúčam pozrieť aj celú sekciu značky Maileg.


KOZMETICKÁ TAŠTIČKA
Aj pri druhom darčeku idem na istotu. A tým je kozmetická taštička značky Janod z Kidmánie.
Vďaka mojej práci sa nám doma občas objavia hračky, ktoré fotím pre produktové účely, dievčatá sa s nimi môžu pohrať a po pár dňoch, po mojom nafotení, ich vrátime. Takto sme sa dostali aj k Janod kozmetickému stolíku. Nebolo väčšej radosti pre Naďku. Súčasťou balenia kozmetického stolíka sú aj rôzne nevyhnutnosti pre malé parádnice - paleta očných tieňov, lak na nechty, dva rúže, hrebeň, parfém, gumičky, sponky...
Naďka vďaka tomu objavila novú rolovú hru a namiesto hry na doktorku a kaderníčku, sme sa hrali na kozmetický salón :).


A tak som si povedala, že jej splním aspoň časť priania a k narodeniním dostane kozmetickú taštičku. Taštička obsahuje 9 doplnkov, ktoré sú pekne drevené. Doktorský a kadernícky kufrík som im vyrábala sama, z reálnych vecí. V tomto prípade by to nešlo a preto je to vynikajúca náhrada.

Kozmetickú taštičku som kúpila v Kidmánii TU. Ak sa vám zapáčil celý kozmetický stolík, tak ten nájdete TU :).


KÚZELNÉ ČÍTANIE PEXESO
Albi kúzelné čítanie, knižky s perom, sú u nás veľmi obľúbené. U Naďky suverénne vedie malá kniha Spievanky. Ale veľmi ju baví aj Doprava. Využívame ich hlavne v aute ale práve ona si ich vie vybrať aj len tak doma a sama sa s nimi zabávať.

Tentokrát som chcela skúsiť niečo iné a vybrala som zvukové pexeso. Konkrétne hudobné nástroje, lebo tie sú nám veľmi blízke. Ešte poriadne neviem princíp, na ktorom pexeso funguje ale dám vám vedieť :).

Pexeso som kúpila na Martinuse TU.


PS: objavila som aj ďalšie krásne novinky zo sekcie Kúzelné čítanie, tak dávam tipy. Na Vianoce vyberiem určite každej po jednej knihe.
- pre staršie deti Rozmotaj si jazýček, Môj svet, Vesmír, Moje prvé čísla (plus zo starších ma pre Ninku zaujala Hravá angličtina)

A na záver vianočná novinky 3D Betlehem s koledami a textom.
Nejako sa s nimi vrece roztrhlo :).

OBLEČENIE
Na sviatky sa u nás pravidelne dostáva aj oblečenie. Naďka dostane svoju prvú nočnú košieľku. Ako inač, od značky Amiki Children z concept store Alice&Alice. Do ich nočných košieľok sme sa úplne zamilovali a doteraz ich mala len Ninka.
Vybrala som túto, s krásnymi čipkovými rukávikmi, pre malé víly. Ale počká si s ňu až do jari / leta :).

Táto naša už skladom nie je. Ale odporúčam pozrieť celú ponuku značky Amiki Children na Alice&Alice. 


Plus sme potrebovali doplniť pyžamkové zásoby, tak som jej vybrala ešte jedno klasické pyžamko, ktoré bude nosiť na doma, aj do škôlky. Vyberám zvyčajne v Lindexe. Je to dvojčíslie, novinkou pri ňom je, že sa mu dajú zohnúť pekne rukávy, aj spodok nohavíc, aby ho dieťa ponosilo dlhšie.

Ešte je stále dostupné aj na eshope TU.



DOPLNKY PRE MALÉ PARÁDNICE
Naše obľúbené Mimi&Lula z Bubliboomu. Vybrala som brmbolčekú čelenku a gumičky do vlasov.
Celú ponuku nájdete na Bubliboome TU.


KNIHY
Kniha nesmie chýbať. Ale rovnako ako u Ninky platí, že darovaná kniha na narodeniny musí mať nejaký špeciálny význam, keďže u nás sa knihy dostávajú bežne.
Vybrala som preto vianočnú novinku Nečakaný vianočný list. Je to za prvé vianočná kniha, čo sa bude rátať ako plus a je od tej istej autorky a ilustrátorky ako kniha Tajný vianočný hosť, ktorú mala Naďka veľmi rada, tak verím, že veľmi poteší.

A nálepkový zošit First Sticker Book Jobs si priala priamo Naďka. Keď ho videla, tak ho prosila hneď ale dohodli sme sa, že ho dostane až na narodeniny. Aj dnes ho spomínala, že sa na neho už teší :). Má niekoľko strán s rôznymi scénami z mesta a následne ku každej scéne nálepky. Je to vynikajúce na kreativitu, aj na slovnú zásobu.

Obe veci máme z Babyknihy.
Knihu Nečakaný vianočný list kúpite TU a First Sticker Book Jobs TU.



Myslím, že darčeky sú z každého rožku trošku a veľmi sa z nich teším. Opäť sú to darčeky od viacerých, nie len od nás, takže sa jej to pekne rozdelí.

Verím, že sa inšpirácia páčila :),
Pekný dník,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe