Aupark Lunapark..

Friday, July 22, 2016

..za Auparkom v Bratislave vyrástol mini lunapark. Mini deťom to ale stačí. To len ja ako mama som nejaká náročná ;). Už ste o ňom asi počuli. My sme sa tam nedávno s Ninkou vybrali pozrieť tiež. Čo tam teda môže vidieť a zažiť?


Najkrajší je určite krásny kolotoč s bielymi koníkmi pre deti do 15 rokov, ktorý je úplne zadarmo a dieťa sa tam môže voziť koľko len chce. Ninka tam utekala o zlomkrky a ja za ňou s malou dušičkou, či ju tam vôbec už pustia, keďže je ešte malá. Popravde už som sa videla ako ju ťahám odtiaľ s plačom preč :). „Ujo kolotočár“ bol ale naozaj veľmi milý. Poslal ma na kolotoč s ňou, že veď ju tam budem držať. /juchúúú, tak som sa vozila aj ja ;) /.
Okrem koníkového kolotoča sú tam klasiky ako stánok s popcornom a cukrovou vatou,  veľa hracích autíčiek, ktoré sa po vhodení žetóna chvíľu hýbu a blikajú a ešte dve maringotky, kde sú stoličky a stolík. Ninka to v nich akurát tak poupratovala a šli sme :). Žetóny sa dajú vyzdvihnúť na infopulte vo vnútri v Auparku. Na každé dieťa vám dajú dva. Z platených atrakcii je tam trampolína, mini BMW autíčka, s ktorými sa dá jazdiť po vyhradenej ploche alebo pre väčšie deti a dospelých je tam požičovňa hoverboardov. Proste také klasiky.

My sme sa tam popreháňali, vyskúšali sme si sadnúť všade do čoho sa dalo a po cca hodinke sme šli. Naozaj som si to predstavovala veľkolepejšie ale tak aspoň máme pekné fotky na bielych koníkoch ;).

Majte pekný víkend,
Vaša NN



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe