Ríbezľová bublanina v tvare muffinov..

Saturday, July 23, 2016

..už dlho som sem nepridala post s koláčikom alebo nejakou dobrotou. Takže to treba napraviť :).
Nech sa páči, tu je naša aktuálna, tohto víkendová sladkosť. Rozhodla som sa trochu osviežiť domáci recept na bublaninu. Cesto je zo špaldovej múky, tentokrát s kokosovým olejom a ako posýpku som zvolila sezónne ríbezle. Pre zafarbenie som na vrch pridala aj trochu čokolády. Pre Ninku ostalo samozrejme pár kúskov bez tejto hnedej dobroty :). Prvýkrát som bublaninu nerobila klasicky na plech ale spravila som radšej muffiny, nech je to aj pre Ninku šikovnejšie do jej rúk. Pre malé deti tvar muffinov určite odporúčam.


Presný receptík na plech s 12 muffinmi:
3 vajíčka
150g trstinového cukru
1ks vanilkového cukru
80g špaldovej múky
100g polohrubej múky
75ml prevarenej vody
75ml kokosového oleja
1/3 balenia prášku do pečiva
sezónne ovocie

Vymiešame žĺtka s cukrom, postupne prilejeme vodu a olej a vyšľaháme. Pridáme zmes múky s práškom do pečiva. Keď nám vznikne pekná jednoliata hmota, tak pridáme vyšľahané bielka. Tie samozrejme primiešavame ručne. Formu na pečenie si nezabudnite vymastiť a vysypať, nech sa cesto nenalepí. Cesto lejeme približne do 2/3 a navrch pridáme ovocie. Ja som piekla 10 minút na 170°C a potom približne 20 minút na 155°C.

Dobrú chuť prajem :),
Vaša NN




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe