Nákupy detského oblečenia a ja..

Saturday, July 30, 2016

..čo sa týka detského oblečenia, tak mám rada kvalitné veci, z dobrého materiálu, ktoré sú pohodlné, vhodné na detskú pokožku a zároveň aj dobre ušité a Ninke sadnú. Nerada ale za ne míňam majland. Väčšinu vecí aj tak nosí len jednu sezónu. Preto pre ňu veľmi rada nakupujem vo výpredajoch. Treba využiť, keď také niečo v tejto dobe existuje :).

Našimi obúbenými značkami sú najmä Lindex a Zara, pár vecí si nájdeme občas aj v H&M a F&F. Zo slovenských výrobcov u mňa zatiaľ vyhráva značka Bess, Moe, Mile a Little people by special dress. Som rada, že sa so slovenskými a českými značkami v poslednej dobe vreco roztrhlo.


Napríklad túto blúzku, ktorú má Ninka na fotkách na sebe, som mala vyhliadnutú už skôr. Je od francúzskej značky Sergent Mayor, ktorá má svoj obchod v Bory Mall v Bratislave. Počkala som si na ňu a teraz som ju kúpila so zľavou 60%. Ninke sa ihneď zapáčila, keďže je na nej "mňam mňam", čo je v jej slovníku znamená práve zmrzlina :). Je jemná, bavlnená a vzdušná. Ku tomu stačia biele legíny a môžeme vyraziť.

A ešte tip na ďalšie krásne milé vecičky. Mrknite stránku Alice & Alice. Nemáme zatiaľ odtiaľ nič ale momentálne majú až do nedele 31.7. extra zľavu 15% na celú letnú kolekciu - aj na zlacnený, aj na nezlacnený tovar. Viac sa dozviete na ich fcb stránke. Silno rozmýšľam, že túto možnosť využijeme a spravíme si radosť aspoň niečím. Máte možnosť tak kúpiť niektoré veci aj za 50% zľavu, čo pri týchto zahraničných značiek je naozaj výhodné, keďže sú trochu drahšie.

Ako je Ninka staršia, tak pomaly pokukávam po viacerých zaujimávých značkách detského oblečenia. Predsa len, už to nie je bábätko v kočíku ale malá slečna a oblečenie využíva čoraz dlhšie. A ja sa radšej vybláznim na nej a vyobliekam ju ako seba. Pre dcéru predsa všetko <3.

Pekný víkend prajeme, bežte aj vy do prírody niekde natrhať lúčnu kyticu.

Vaša NN



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe