Doplnky do detskej izby "in nordic style"..

Tuesday, July 19, 2016

..už v mojom poslednom článku o dizajne detských izbičiek /ak si nepamätáte, tak kliknite TU/ som vám prezradila, že sa mi páčia interiéri zariadené v škandinávskom štýle. V posledných rokoch pribudlo aj na Slovensku a v susednom Česku viacero obchodov a značiek, ktoré majú v tomto štýle širokú ponuku zariaďovacích prvkov a doplnkov.

Chcem vám teraz predstaviť 3 internetové obchody, kde sa môžete vyblázniť, ak ste podobný nadšenec ako ja. Ceny sú niekde až príliš vysoké ale na stránkach načerpáte minimálne kopec inšpirácie a veľa vecí sa dá spraviť predsa aj DIY :). 
Taktiež nájdete krásne a jedinečné vecičky v škandinávskom štýle aj na portáli Sashe. O tom ale nabudúce. ;)

Ponuky všetkých troch stránok sú rozsiahle. Preto som vám pre uľahčenie spravila z každej koláž kúskov do detských izbičiek, ktoré dnes zaujali mňa. 

Budem rada, ak mi dáte spätnú väzbu, čo sa páči práve vám a ako by ste radi zariadili izbičku pre vašich drobcov najradšej vy. :)

Vaša NN


Nordic Day - www.nordicday.sk


Mámami
 - www.mamami.cz


Baby Living - www.babyliving.cz



You Might Also Like

3 comments

  1. Na túto stránku som zablúdila pri rolovaní Google, kde som sa hľadala inšpirácie na chlapčenské izby v škandinávskom štýle. Predstavu mám už ako tak jasnú. Celú izbu by som chcela ladiť do bielo-sivo-tyrkysovej. :). Jednu stranu steny si predstavujem sivej farby, druhú tyrkysovej tretiu bielej a štvrtú cik-cak vzor sivo-bielej. Mám pár prvkov, ktoré by som tam chcela dať ako napríklad biela vyššia posteľ so zasunutym ďalšim miestom na spanie a šuflíkmi, dekoračné domčeky na stenu a trojicu čiernych rámov s peknými obrázkami. Závesy a koberček ladiť spolu :)... A ďalej neviem :) verím že môj pokus o vytvorenie škandinávskej izby sa mi podarí. A hlavne dúfam, že synčekovi sa v nej bude páčiť.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrý deň :), som rada, že ste zablúdila na moju stránku. Nápad máte dobrý. Pozerala ste si aj môj post o izbičkách ladených do bielo-čiernej? http://ninnulina.blogspot.sk/2017/01/bielo-cierna.html
      Hneď prvé dva obrázky sú ladené do šedej a majú tam ten cik-cak vzor na stene. Pre malú inšpiráciu ako to môže vyzerať. Ja by som vám poradila aby ste boli opatrná s tými farbami na stene. Nedávala by som každú stenu inej farby. S tyrkysovou by som sa pohrala asi len v rámci doplnkov. Steny by som dala biele s tým, že na jednej alebo dvoch susediacich by boli šedé cik caky /resp. také hory akoby/. Alebo ešte vrámci toho cikcaku by mohla byť napríklad tyrkysová línia ak vyslovene chcete tyrkysovú aj na stene. A šedú farbu na stene by ste mohli nahradiť napríklad kriedovýmm alebo magnetovým náterom v určitej časti izby - napríklad pri stole alebo čítacom kútiku. Neviem pre aké staré dieťatko izbu robíte, tak to závisí aj podľa toho. Tento náter je tmavý, tak by sa vám tam hodil ak chcete viac šedej :). Ale tiež by som ho nedávala na celu stenu ale len ako nejaký pás. Chystám nový post o týchto náteroch, tak sa môžete potom inšpirovať ak vás to zaujme :). dúfam, že som aspoň trochu poradila. Pevne verím, že sa vám izbička poadarí podľa predstáv a bude sa vám všetkým páčiť :).

      Delete
  2. Parádna inšpirácia, vďaka veľakrát. Myslím si, že rôzne doplnky by mali určite byť neoddeliteľnou súčasťou detskej izby. Ja sa teraz na zariaďovanie izbičke pre syna (4 roky) chystám. Nejaké nápady už mám. Čo sa týka doplnkov, tak to veľmi vymyslené ale ešte nemám. Čiastočne to asi nechám na manželke. Tej sa napríklad veľmi páčia také tie lapače snov, tak hovorila, že by to synovi do izbičky kúpila.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe