Čítame // Od hlavy po päty

Wednesday, October 31, 2018

Aktuálnou horúcou novinkou vo vydavateľstve Zelený Kocúr je ďalšie leporelo od Erica Carla, ktorého leporelo Nenásytná húsenička je naozaj svetoznáme a svetové.


OD HLAVY PO PATY - ERIC CARLE
ilustrácie Eric Carle
vydavateľstvo Zelený Kocúr / 2018

Leporelo Od hlavy až po päty je malá knižka, ktorá vám na prvý pohľad možno nepríde nijako zvláštna. Ale je dokonale premyslená!
Text na stranách sa v podstate opakuje. Na každej dvojstranne je jedno zviera a jedno dieťa. Zvieratko sa predstaví a povie, čo dokáže spraviť. A nabáda dieťa, či to dokáže tiež. To sa samozrejme nenechá zahanbiť a cvik po zvieratku zopakuje.



A to je práve cieľom tejto malej, milej knižky! Nenásilnou, nenápadnou formou ponaťahovať svaly vášho dieťatka :). Taká malá rozcvička. 

Deti otáčajú hlavu ako tučniak, dupú nohami ako slon, vlnia bokmi ako krokodíl, kľaknú si ako ťava.

"Ja som mačka a viem takto ohnúť chrbát. Ty to dokážeš?
Ja? Jasné!"


Samozrejme sa k cvičeniu musíte pridať aj vy a robiť názornú ukážku. Vekovo by som knižku zaradila tak pre deti od roku a pol. Ale pozor, doma baví aj našu štvorročnú Ninku :).

Opäť raz skvele strávený čas s deťmi. Ste spolu, čítate si, cvičíte, napodobňujete a smejete sa. Tomu sa určite nevyhnete.

Knižku nájdete na stránke vydavateľstva TU.



A na záver mám pre vás dve skvelé správy!

1) vydavateľstvo Zelený Kocúr mi venovalo aj jednu knižku pre vás, o ktorú si môžete aktuálne zasúťažiť na facebookovej stránke Ninnulina číta

2) týmto dňom začína sľubovaná akcia na Potulky. A vlastne na všetky knihy z vydavateľstva Zelený Kocúr! 
Moja Potulkovú recenziu by som chcela zverejniť v najbližších dvoch dňoch, takže ak knihy ešte nepoznáte, tak si kľudne počkajte. Ak idete na istotu a chcete len nejaké knihy dokúpiť, tak smelo môžete aj hneď. 
Knihy na stránke vydavateľstva sú aktuálne už v riadnej akcii. Ak ale nakúpite v minimálnej hodnote 19€, v košíku pridáte kód: "ninnulina", tak sa vám ešte z celého košíka odpočíta ďalších 10% dole
Jedny Potulky vás tak výjdu na 8,60€ alebo celý kombo balík všetkých štyroch Potuliek len za 30€. Veď popozerajte. Akcia platí na všetko z vydavateľstva Zelený Kocúr.



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe