Čítame // Pritúľ si ma

Sunday, November 25, 2018

Táto mala knižka nám učarovala. Už som ju na sociálnych sieťach spomínala, aj v rozsiahlom vianočnom knižnom špeciály ale zaslúži si venovať aj samostatnú recenziu.


PRITÚĽ SI MA - SOPHIE SCHOENWALD
ilustrácie Nadine Reitz
vydavateľstvo Ikar / 2018

Knižka "Pritúľ si ma" je leporelo vhodné pre deti od 2 rokov. Prípadne od roku a pol, veď deti si postupne zvyknú spolupracovať :). Nejedná sa totiž o bežné čítacie, či hľadacie leporelo. Knižka nemá okienka, ani žiadne posuvné časti. Napriek tomu je krásne interaktívna.



Deti zapája do deja sám autor. Príbeh je jednoduchý. Rodine tučniakov sa zakotúľa vajíčko, z ktorého sa postupne vyliahne malý tučniak. Úlohou detí je pomáhať mu. Na každej dvojstranne autor nabáda deti k akcii:
"Zakry rukou dieru v ľade, aby nečľuplo do ľadovej vody."
"Pošúchaj silno vajíčko, aby mu bolo pekne teplučko."
"Zaklop na vajíčko a pomôž mláďatku dostať sa von zo škrupiny."



Môžete mi veriť, že s knihou sa naozaj zabavíte a doslovne potulkáte. A určite kniha zaujme aj staršie deti. Mojej Ninke vždy zažiaria očká, keď ju zbadá a chce si ju so mnou prejsť. A to už má 4 roky :).
Nina

Knižku nájdete na stránke Martinusu TU.





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe