Kabelkový problém..

Wednesday, May 18, 2016

..ako píšem o sebe v stĺpčeku na bočnej lište tohto blogu - som workoholička na materskej, ktorá si ju konečne vyberá na 100%. Aaaale.. netrvalo dlho a zas som sa "namočila" do nejakého projektu. 

V piatok idem po dlhšej dobe na pracovný meeting a ako matka na materskej zrazu riešim nezvyčajný problém - čo si dám na seba?! :) Oblečenie zmáknem ale dilemu mám s kabelkou. Cross body kabelky, ktoré nosím na prechádzky a do mesta s malou Ninou neprichádzajú do úvahy. Veľkú kabelu na Ninkine veci, čo tiež vláčime von by bolo asi ďalšie faux pas. Naozaj nemám vhodnú väčšiu kabelku, kde by som zmestila poriadny diár, blok a podobné vecičky. Kedysi som to totiž vláčila v taške na notebook a kabelku som mala menšiu ale to teraz neprichádza do úvahy.

Preto vyhrala verzia: idem do obchodu! Veď o mesiac a pol mám predsa narodeniny, aj výročie svadby máme, aj meniny budú.. tak aj ON súhlasil ;) / a naozaj ochotne! ..asi je rád, že nemusí vymýšľať žiadne darčeky :)/. 
Na značky si nepotrpím, preto je môj dnešný výber skôr náhoda. Mám ale rada kvalitné veci, ktoré sa mi nerozpadnú a nepoškodia hneď po pol roku, preto u mňa dnes vyhrala táto jednoduchá, univerzálna MK, ktorú si okrem pracovných príležitostí užijem aj len tak vonku.

Všetky moje kabelky má teraz  pod palcom aj malá Nina a pravidelne mi kontroluje ich obsah. Táto nebola výnimkou :).

Držte mi potom palce ;),
Dobrú noc,

Vaša NN



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe