Kids room #1..

Wednesday, May 25, 2016

..rozhodla som sa, že raz týždenne sa budem na mojom blogu venovať rôznym inšpiráciam pre izby pre detičky. Táto téma mi je maximálne blízka!

Už snáď aj dve hodiny sa neviem odtrhnúť od Pinterestu a rôznych interiérových dizajnových www stránok. Ochhh. Kedy sa to sťahujeme a budem môcť zariadiť Ninke detskú izbu? :)) Už sa mi v hlave pomaly rysuje ako bude vyzerať. Mám rada čistý /môžeme povedať škandinávsky/ dizajn - bielu farbu, drevo, doplnené o nejaké dve jemné farby. Momentálne sú u mňa v kurze mintová, broskyňová, smotanová, možno bledučko sivá. Tak či tak, hračky budú v celej izbe hýriť farbami, tak to s farbami samotného interiéru podľa mňa netreba preháňať.

Síce ešte nie celú izbu, ale cez tieto letné prázdniny sa chystáme Nini urobiť vrámci našej spálne aspoň jej vlastný kútik už s "veľkou" poriadnou posteľou. Hurá, teším sa na to ako malé dieťa! :) Určite sa potom s vami podelím o výsledok.

Nižšie pripájam prvé obrázky, ktoré ma zaujali a každý má v sebe niečo, čo sa mi páči. Je to taká všehochuť. Ďalšie blogy o detských izbách sa budem snažiť vždy zladiť do nejakej zaujímavej témy.

Vaša NN

mommo-design.blogspot.it

Gemelares.com.br

ministyleblog.com

mommo-design.blogspot.it

pauletpaula.com

mommo-design.blogspot.it

petitandsmall.com


styleroom.se

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe