Teepee stan pre malých, aj veľkých..

Thursday, July 28, 2016

..pamätáte si ešte ako ste si, keď ste boli malí, stavali v detskej izbe tajné skrýše - alias bunkre? My sme si s bratom natiahli deky ponad dva stolíky, spojili to s dvojposchodovou posteľou a bolo :). 

Dnešná doba ponúka tiež jednu super vec, ktorú by som brala do vlastnej detskej všetkými desiatimi. Teepee stan! Vhodný pre malých drobcov, aj pre väčších loptošov. Môže slúžiť ako skrýša pre princeznú s jej bábikami alebo ako útočisko pre malého indiána. Fantázie sa medze nekladú a doplnkami a výberom látky sa dá vytvoriť akýkoľvek štýl. Hlavnou myšlienkou je, že dieťa získa svoj priestor, kde môže rozvýjať svoju fantáziu a taktiež je to jeho tajný úkryt pred svetom dospelých. Teepee stan sa mi páči aj preto, že do izby môže vniesť kus prírody a jej pokoja.

www.sashe.sk/Natalia187
Ak ste domáci kutilovia, tak si teepee hravo vytvoríte aj samy. Internet sa hemží návodmi na jeho výrobu. Ak dávate prednosť kúpe, tak pekné teepee stany nájdete aj v ponuke na portáli Sashe. Mňa zaujali najmä dvaja výrobcovia - Natalia187 a yakari.

Ak sa vám teepee myšlienka zapáčila, môžete si izbu doladiť aj inými "stanovými / indiánskymi" doplnkami. Mňa najviac zaujali tie, ktorých obrázky nájdete nižšie . Sú to rôzne vankúše, obrázky, girlandy, tapeta, polička. Hlavne je dôležité udržať si vkus a mať cit pre detial. Všetkého veľa škodí ;).


Verím, že som vás zas niečím pekným inšpirovala :).
Ďalšie moje interiérové posty zo sveta tých najmenších, budú určite pravidlne pribúdať.

Vaša NN

www.ebabee.co.uk
www.beas-little-boho-corner.tumblr.com
www.jestcafe.com
www.babyberry.co.nz
www.practic-ideas.com 
www.projectnursery.com
www.pinterest.com _Megan Nisbet
www.imgrum.net

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe