Tip na miesto na schladenie

Wednesday, August 08, 2018

Aktuálne vysoké teploty mi už začínajú pomaly liezť krkom. Záhradu nemáme, tak teda ani bazén v nej, chatu v lese tiež nevlastníme a momentálne sme odkázaní len na Bratislavu. Cez týždeň, ja s dievčatami, dokonca len na miesta, kde sa dá normálne dopraviť MHD spojmi. A to teda pár tienistých, lesných miest vylučuje, čo je celkom škoda.

Ale o inom som chcela. Nie vám tu vzlykať, kam ísť nemôžem :). Napriek tomu, že byt ráno prevetráme a následne okná pozatvárame a zatienime, tak je v ňom celkom hic. Síce stále menej, ako keď vyjdeme na balkón. Doobedie s dvomi deťmi v ňom je na nevydržanie. Striedame teda rôzne vodné miesta na kúpanie, parky a tienisté ihriská.


Ale už mi dochádzajú nápady, ak nechcem chodiť všade dokola. Do imaginárneho zoznamu miest vhodných na schladenie som už zaradila aj interiérové priestory. V piatok sme navštívili Medzinárodný dom umenia Bibiana, kde sú aktuálne veľmi pekné výstavy. Dve vhodné aj pre deti od dvoch rokov. Zabavila sa aj Naďka, ktorá nemá ešte ani tie.

A dnes som vymyslela ďalší super výlet. Návštevu kníhkupectva :). Keď som Ninke spomenula, či chce ísť do Martinusu, tak jej očká úplne zažiarili. To, že máme rady knihy, to viete. Ale nechodíme tam len kvoli nim. Páči sa nám celková atmosféra, miesta na sedenie a čítanie, Ninka zbožňuje výťah, navyše je tam skvelá káva a posedenie vo Foxford kaviarni.


Konečne sme nedávno dospeli aj do obdobia, že Naďka mi už nevyberá zbesilo knihy z poličiek ale vyberie si pekne zopár a opakuje po Ninke to, že si sadne na sedačku a listuje si v nich :). Takže aj to sa upokojilo a vieme tak byť v kníhkupectve dlhší čas. Pocit na nezaplatenie, že nemusím za ňou behať a upratovať po nej chaos, ktorý vytvorila :).

Včera sme teda medzi knižkami strávili na dolnom poschodí asi polhodinku. Zaplatili za Ninkin úlovok, ďalšiu Terku do zbierky a vyviezli sa na horné poschodie do kaviarne. Dúfala som, že nebude preplnená lebo vtedy sa tam s dievčatami sedieť veľmi nedá. Je tam taký malý detský kútik. Stolík, dve stoličky, knižky, pokladňa a niekoľko hračiek. Dokonca v dvoch vakoch aj skladačky. Úplne dostačujúce. 


Dnes som mala šťastie a stôl s kreslami poblízku bol prázdny. V kútiku sa dokonca hrali už dve dievčatká, sestry, s ktorými sa Ninka hneď skamarátila a tak som o nej prvú časť návštevy ani nevedela. Naďke zas stačila na hranie jahodovo-kokosvá limonáda, ktorú som objednala a o baby som mala postarané :). Nakoniec som neodolala a objednala som si ešte supercappuccino, keďže kávu tu robia naozaj výbornú. Dnes mi ju dokonca ešte aj vyšperkovali krásnym obrázkom :). Vďaka nemu som síce prišla o všetku penu, keďže Ninka sa ku stolu vrátila v pravý čas ale aj tak som si ju veľmi vychutnala.

Hodinka a pol ušla ako voda a vydali sme sa električkou zase naspäť domov. Celkovo vonku vyše dvoch hodín, dievčatá príjemne unavené a ja spokojná, že sme zas navštívili počas týchto teplôt niečo nové, poslednú dobu neokukané :).

Pekné prázdninovanie želáme,
Nina









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe