Inšpirácie ako na úložné koše, košíky, boxíky...

Monday, April 08, 2019

Úložného priestoru asi nikdy nie je dosť. A hlavne pri deťoch! :) Nech ste akýkoľvek minimalista, tak je dobré, aby všetko malo svoj poriadok. Ja sa práve v tejto oblasti veľmi trénujem a som si vedomá, že nám samým ešte chýba viacero úložných priestorov. Hold, nie vždy sa ale všetko dá spraviť podľa mojej predstavy, hlavne keď nebývame vo svojom :). Ale pár ďalších úložných košov som si ku nám už vyhliadla a chystám sa robiť poriadky a zas to tu viac zútulniť. Aj samotný poriadok pomáha.


Rada sa s vami podelím o moje tipy :).
V tomto článku nájdete inšpirácie, do čoho môžete poukladať deťom veci, ak máte doma skrinku podobnú ikeáckemu Kallaxu. Za mňa veľmi praktická vec, ktorú máme doma aj my. Ale určite sa vám koše a boxy budú hodiť aj do iného typu policovej skrine.

Do koláží som vám namiešala tipy na koše a iné úložné boxy, ktoré nájdete v IKEA a H&M Home. Super dizajn za rozumnú cenu. A potom nasleduje pár konkrétnych ukážok, ako to v takom Kallaxe môže byť usporiadané v detskej izbe :). Nech si to viete pekne predstaviť.

Používate aj vy doma takéto koše? Alebo radšej uzatvárateľné boxy, či kufríky? :)
Budem rada za spätnú väzbu, ako sa vám článok páčil a či vás inšpiroval :).

Pekný večer želám,
Nina

H&M Home

H&M Home

H&M Home

IKEA

IKEA

Inšpirácie z Instagramu.











Zdroje fotiek (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9), (10)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe