Rýchle inšpirácie // OYOY

Monday, April 29, 2019

Máte radi škandinávsky štýl? Taký príjemný, minimalistický. Spojenie dreva, prírodných farieb, kvalitných materiálov. Aspoň ja si ho predstavujem práve tak.
Jednou z obľúbených severských značiek, ktorá ma oslovila a ktorá vyrába aj veci pre deti, je dánska značka OYOY. Ak správne rátam, tak doma máme od nich dve veci. Síce len dve ale za to veľmi obľúbené. U nás doma ale aj u vás, keď sa niekde na fotke vyskytnú. 

Napriek tomu, že značka využíva skôr farby tlmené ako krikľavé, tak veci od nej pôsobia veselo a hravo. Vždy mi na tieto produkty padne oko, keď sa túlam po Bella Rose a hľadám rôzne inšpirácie.
Takže na dnes som pre vás pripravila pár inšpirácii práve len od nich :).


Produkty, ktoré by som určite vyzdvihla sú:
Silikónové prestierania. Sú krásne ohybné, dobre sa čistia, majú skvelý dizajn. My ich používame pri jedení, pri hraní, kreslení, plastelínovaní alebo inom kreatívnom tvorení.
Mäkké hračky do postele. Brala by som ich rad radom :).
V ponuke majú tiež pekné hračky pre bábätká, drevené hračky, detský riad a super dlhé podbradníky.

Čo vám padlo do oka? Tu je odo mňa pár koláží

podbradník, žirafa, koberec a had, prestieranie, kôň

poster, prestieranie, podbradník, koberec, zajko, hrkálka, hryzátko

tučniak, kaktus, had, veľryba, koberec, vankúšik

A takto to vyzerá u nás v akcii :)




Máte nejakú obľúbenú severskú značku? :)
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe