Spoznávame jedlo s Jamie´s garden

Tuesday, March 20, 2018

Keď som vám minulý týždeň napísala na facebookovú stránku, že som Ninke v Bille kúpila nálepkový album Jamie´s garden, tak vyvolal naozaj kladný ohlas a viaceré ste chceli vidieť ako vyzerá vo vnútri. Tak poďme na to :).


Album je zabalený, takže v obchode nemáte šancu vidieť, akú mačku vo vreci kupujete. Povedala som si, že za 2,99€ to risknem a Ninke počas choroby spravím radosť. Ja som ako malá nalepovacie albumy milovala. Aj keď boli to skôr šmolkovia, barbie a podobne :).


Album ma veľmi milo prekvapil, prekonal moje očakávania. Je krásne spracovaný, detailný. Veľmi poučný ale zároveň aj hravý. 
Nájdete tam samozrejme veľmi veľa informácii o ovocí, zelenine, obilninách, bylinkách... Niektoré som ani ja doteraz nevedela. Pre trojročné dieťa až príliš veľa informácii ale to si nájde v knižke iné zábavky. Aspoň Ninku nebaví počúvať všetky tie múdrosti.


Niektoré nálepky sú spojené s malým kvízom a niektoré zas voňajú, keď po nich prejdete prstom. Voňali sme už ananás aj tymián. Naozaj bomba! 


Sú tam ale aj vynikajúce recepty, veľmi milo spracované. S Ninkou sa už na pár z nich chystáme. Ďalej sú tam rôzne kreatívne hry, hra s hráškom na dráhe, kreslenie brokolice, otláčanie zemiakovej pečiatky, oblepovanie vyfúknutých vajíčok. V úvode je tiež pexeso, ktoré si viete vystrihnúť. Naozaj celá záplava pestrých vecí.


Určite album odporúčam. Pre škôlkarov i školákov. Ninka sa teší každej nálepke a ja novo objaveným veciam :).

Krásny dník želám,
Nina











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe