Tapety - veľký prehľad

Thursday, March 01, 2018

Môj prvý tohtoročný článok, ktorý je o niečom inom ako o detských knihách. Trvalo mi to len 2 mesiace :). Ale ak sledujete moju Ninnulina facebook stránku, tak viete, že tam sa snažím pridávať izbičkovské inšpirácie pravidelne.

Viaceré ste mi písali, že pri zariaďovaní izby pre deti sa neviete rozhodnúť, čo so stenami. Ja som zástanca minimalizmu. Mám rada kombináciu 3 steny biele a jednu farebnú - sivú, pudrovú alebo podobne jemný odtieň, v závislosti od zvolenej farebnej kombinácii, ktorú ste si pre izbu vybrali. Resp. môžete jednu stenu otapetovať zaujímavou, v tomto prípade aj výraznou tapetou. Určite na to nevyberajte stenu, kde sú okná. Zvoľte si jednu zo zvyšných troch stien.

Práve TAPETÁM bude patriť celý dnešný článok. Inšpirácii na Pintereste nájdete veľmi veľa. Krásne tapety v detských izbách na minimalistický, škandinávsky štýl. Vedela by som vám o nich spraviť ďalší článok. /Chcete? :) / Už oveľa ťažšie je nájsť podobné tapety na našich slovenských, resp. českých e-shopoch. Preto som pre vás pripravila menší výber, ktorý by vám mohol pomôcť zorientovať sa. Tapety budú rôzne, pre menších aj pre starších. Čiernobiele aj farebné. Viaceré nájdete potom u predajcu aj v inej farebnej kombinácii. Všetky som sem predsa len nemohla dať.

Tapety som rozdelila do piatich cenových kategórii. Presnú cenu pre danú tapetu nájdete už priamo na stránke predajcu. Cena je vždy za jednu rolku, približne o veľkosti dĺžka 10m a šírka 53cm (to je štandard). Pre orientáciu, na stenu 5x3m by ste potrebovali 3 rolky (samozrejme by vám z nich ostalo ale tak 2 a pol rolky sa kúpiť nedá :)).
Zoznam eshopov, z ktorých som čerpala:

CENOVÁ KATEGÓRIA 25€ - 40€

LAVMI.CZ - Matches pink tapeta (momentálne v akcii)

LAVMI.CZ - System pink tapeta (momentálne v akcii)

DESIGNVILLE.SK - Taepta Snowberry, značka Engblad&Co

DESIGNVILLE.SK - Tapeta Borosan, značka BorasTapeter

DESIGNVILLE - Tapeta Decorama, značka Engblad&Co.

CENOVÁ KATEGÓRIA 40€ - 55
Všetky tapety, ktoré som vybrala do tejto kategórie sú od jedného výrobcu. Českej značky Lavmi, ktorá vyrába tapety (nie len detské) a doplnky do bytu. Na Slovensku a Česku sú naozaj jednými z mála. Celú ich ponuku pre deti nájdete TU. Veci vyrábajú v sériach a ku mnohým tapetám majú aj rôzne doplnky v podobnom duchu.

LAVMI.CZ - Juli mint tapeta

LAVMI.CZ - Juli yellow tapeta

LAVMI.CZ - Markéta violet tapeta

LAVMI.CZ - Žofka grey tapeta

CENOVÁ KATEGÓRIA 70€ - 85€

BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Half Moon, značka Ferm Living 
BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Seaside, značka Ferm Living 



DESIGNVILLE - Tapeta Harlequin Mint, značka Ferm Living 

BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Harlequin Rose, značka Ferm Living 

DESIGNVILLE - Tapeta Arne, značka BorasTapeter

BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Swan Rose, značka Ferm Living 

 DESIGNVILLE - Tapeta Rabbit off white, značka Ferm Living

LAVMI.CZ - Fluff blue tapeta
LAVMI.CZ - Fluff rose tapeta
LAVMI.CZ - Glyphs white tapeta (nájdete aj iné farebné variácie)

DESIGNVILLE - Tapeta Stjärnfol, značka BorasTapeter

DESIGNVILLE - Tapeta Tallyho, značka BorasTapeter

BELLA ROSE - Tapeta Minty Kite, značka Ferm Living

BELLA ROSE - Tapeta Grey Cars, značka Ferm Living

BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Native, značka Ferm Living

BELLA ROSE / DESIGNVILLE - Tapeta Dotty yellow, značka Ferm Living


CENOVÁ KATEGÓRIA 85€ - 105€

BEBEX - Tapeta Bunnies / Kříže, značka Lilipinso

BABYLIVING - Tapeta Triangles, značka Lilipinso

BABYLIVING - Tapeta Forest, značka Lilipinso

BABYLIVING - Tapeta Puntíky, značka Lilipinso

BABYLIVING - Tapeta Triangles, značka Rasch

BABYLIVING - Tapeta Hearths, značka Lilipinso


CENOVÁ KATEGÓRIA 150€ - 200€

BELLA ROSE - Tapeta Circus Mighetto powder pink, značka Mrs. Mighetto

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či sa vám článok páčil a chcete podobné inšpirácie aj nabudúce. Za tvorbou takéhoto niečoho sa skrývajú hodiny práce, tak by som to rada robila tak, aby ste z toho mali osoh a radosť :).

Kľudne navrhnite ďalšiu tému, ak sa neviete s niečim doma aktuálne vysporiadať. Ak nenavrhnete zvolím si sama ;).

Krásny dník,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe