Flašky na čaj // Pura

Thursday, December 07, 2017

Dnešný článok bude prudko pozitívny, taká som nadšená :). O čom? O termoflaškách pre deti! 

Respektíve, my máme doma termo verzie ale existujú aj normálne a sú určite rovnako kvalitné ako tie naše, o ktorých vám idem napísať. Keďže je zima, tak ja som tieto fľašky pre dievčatá zadovážila ako fľašky na čaj do zimného počasia.


Kto bol nedávno na "Kid-e", tak ich tam mohol vidieť a naživo si ich omakať. Fľašky PURA!

Detských termoflašiek na trhu veľa nenájdete. Ja som sa tento rok rozhodla vyskúšať fľašky od značky PURA. Máme ich zatiaľ necelý mesiac a som maximálne spokojná. Páčia sa mi hneď z viacerých dôvodov.


1. žiadna časť fľašky nie je vyrobená z plastu. Fľaša a obíjmka je z nerezovej ocele a uzávery zo silikónu z medicínskej kvality. Hurá, konečne žiadny plast!

2. uzávery sa dajú podľa potreby meniť. V tomto smere je fľaša unikátna. Má až 5 variant na uzavretie, vrátane vrchnáka, keď chcete použiť fľašku na príkrmy. Kuk obrázok nižšie. Jednotlivé uzávery si viete aj samostatne dokupovať.

Ja mám pre Naďku náustok a slamku. A Ninka zas má slamku a šport uzáver. Športový si nechávam na leto. Obe dievčatá používajú zväčša vo fľaške slamky. Je nutné ich každý večer poriadne vyčistiť, ak do nich dávate čaj ale to je pri slamkách bežné. Tieto stoja za vyskúšanie. Nesprávajú sa ako bežné slamky, ktoré majú negatívny vplyv na zuby, keď cez ne dieťa cucká niečo prisladené. Všimnite si ako je slamka ukončená. Pri prevrátení fľašky z nej netečie a ak chcete z nej poriadne sať, tak si ju musíte dať do úst hlbšie a tekutina tak nejde na zuby.

3. farebné a objemové varianty. Fľašky existujú vo viacerých veľkostiach a farebných variantoch. My máme doma obe 260 ml a sú pre dievčatá akurát. Radšej ich častejšie dopĺňam, akoby tam mal čaj, či voda dlho stáť.


4. dizajn. Pri PURA fľašiach opäť platí zlaté pravidlo: "menej je viac" a "v jednoduchosti je krása". Sú dizajnom minimalistické, strohé, neprečačkané. 

Dievčatá si fľašky tak obľúbili, že z nich pijú čaj, aj čistú vodu. Vonku, aj doma.


Takto sme ich dokonca vyskúšala aj v prvom tohtoročnom bratislavskom snehu :). Fľaša má možno trochu neobvyklý kryt ale zatiaľ mi problém nerobil. Je totiž tiež zo silikónu.


Fľaše rôzneho typu kúpite napríklad TU.
Ak máte nejaké ďalšie otázky, tak rada zodpoviem. Snažila som sa tu zhrnúť všetko ale možno som na niečo zabudla ;).

Nina

PS: Táto fotodokumentácia vznikla pri výlete na zrúcaninu Považského hradu. Patrične som si ho užívala s foťákom v ruke, keďže som mala k dispozícii dvoch nosičov ;).











You Might Also Like

2 comments

  1. Dobry den,
    prosim, zaujimalo by ma, kolko vo flaskach vydrzi caj teply? Zhanam uz hadam rok akoby termosky pre deti a problem riadny...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe