Vianoce 2017 // darčeky pre dievčatá

Thursday, December 07, 2017

Darčeky pre dievčatá mám už takmer všetky pokúpené a pekne doma poschovávané. Chýba nám síce ten najhlavnejší a najväčší darček pre Ninku ale verím, že ho ešte stíhame vybrať v kľude a bez stresov.
S počtom darčekov to naozaj nechcem preháňať. Naďka to celé ešte nechápe a Ninka by sa potešila rovnako dvom darčekom ako desiatim. Čím viac darčekov, tým si ich nedokáže dostatočne užiť. Ale keďže im chce každý z rodiny niečo kúpiť, tak sa to nabaluje a nabaluje až je z toho celkom vysoký počet. Aspoň, že to dievčatá nedostanú pod jedným stromčekom a budú to mať trošku podelené.

Ak by vás zaujímalo, čo som pre dievčatá tento rok vybrala ja, tak čítajte ďalej :). 
Dvojmetrové puzzle a kaleidoskop značky Londji som vám už prezradila /článok o nich nájdete TU/ Okrem toho:


DARČEKY PRE NAĎKU
Pre Naďku sa mi darčeky vyberali ťažko. Nie, že by nebolo z čoho vyberať. Ale keďže je druhorodená, tak po Ninke zdedila všetky hračky, ktoré aktuálne potrebuje na svoj vývoj a rozvoj. A okrem nich sa veľmi rada zabáva aj s hračkami, ktoré Ninka podostávala už ako staršia. Predsa len som niečo vybrala.


Tomuto zajkovi som nemohla odolať. Nemám rada bežné plyšové hračky, našťastie si na nich zatiaľ nepotrpí ani Ninka (jeden malý plyšový macko jej úplne stačí). Ale takýmto hand made mojkáčom, vyrobeným na Slovensku, len ťažko odolávam. 


Tento zeleno béžový zajko s dlhými ušami a tenkými nožičkami a ručičkami musel byť náš. Je z dielne šikovnej Julky, ktorá tvorí nádherné veci pod značkou Love Colors by Julianna Rencés Kovács. Zvieratko je zo série Fauna a telíčko má potlačené vzorom z vajnorskej výšivky. Ďalšia pridaná slovenská hodnota. Zajka, i viac zvieratiek a mäkkých vankúšov Love Colors nájdete napríklad v e-shope naševaše TU.



Ako som už spomínala, tak Naďka doma všetko na rozvoj už má. Berte to v úvahu, keď pozeráte tieto moje tipy ;). A tak som siahla po niečom trochu neobvyklejšom. Vyskakovacie kolíky v tvare zvieratiek značky Djeco. Nová séria Baby White, do ktorej patrí aj táto hračka sa vyznačuje príjemnými jemnými farbami.


Hračka je vyrobebná z dreva. V základni sú tri diery, v ktorých je pružinka a kolíky tak po stlačení rôznou silou vyskakujú. Ja som ich kúpila v e-shope Kidsworld TU. Ak máte radšej hravejšie farby, tak existuje aj takáto varianta - KLIK. :)




Tento darček by mohol byť kľudne aj spoločný pre obe dievčatá. Ale keďže má toho Naďka menej, tak som ho priradila jej.


Matriošky princezny - 5 drevených zmenšujúcich sa bábik. Ninka sa s nimi hrala na poslednom Kid. shop up. Nečakane mi po ňom vyhlásila, že najlepšia hračku z Kid. boli práve tieto drevené figúrky. To už som ich mala doma kúpené :). Aspoň viem, že ak sa neujmú u Naďky, tak Ninka ich rada zoberie pod svoje ochranné krídla. Kúpila som ich v krásnom e-shope s drevenými hračkami Miniland TU.


Okrem toho dostane Ňaďka niečo do bazéna, knižku, mini puzzle a čiapku.

DARČEKY PRE NINKU

Ninkin hlavný vysnený darček, ktorý som spomínala, že ešte doma nemáme je bicykel. Ona by si vystačila aj len s ním. Ale keďže darujúci nie, tak máme v zálohe aj darčeky ďalšie.


Tento foťák som vám už spomínala nedávno v článku s mojimi tipmi na darčeky. Nakoniec som sa ho rozhodla kúpiť aj Ninke, keďže stále niečo fotí, tak viem, že ho určite vynosí a poriadne opotrebuje :). Zavesí si ho na krk, zbalí si batoh a vyberie sa na výlet ako to robí každý deň doma. Výlet z obýačky do spálne za imaginárnymi sestrami alebo babi a dedom ;).



Fotoaparát značky Kukkia je drevený. Vynikajúco a kvalitne spracovaný. Dá sa mu dať dole časť objektívu a vymeniť remienok. Kúpila som ho v e-shope Babyliving TU.




Domček s drevenými postavičkami už doma máme. Ten sme kúpili minulý rok v Lidli. Či už drevené postavičky alebo rôzne iné zvieratká a legáče, Ninka rada presúva, preváža na iné miesta.


Preto si myslím, že toto celodrevené ružové autíčko, ktoré som objavila medzi krásnymi drevenými vecami na e-shope Miniland sa páčiť bude :).


Človeče nehnevaj sa

Hra Človeče nehnevaj sa, by nemala chýbať v žiadnej domácnosti. Toto je trochu jej netradičnejšie prevedenie. Ninka ešte nezvládne pravidlá ale som si istá, že postavičky v tvare zvieratiek sa jej páčiť budú a zahrá sa s nimi zatiaľ svoje domčekové hry ;).



A na hru so skutočnými "človeče pravidlami" určite časom dorastie. Nemohla som riskovať, že by o 2 roky túto verziu už nemali :). Hru som kúpila v e-shope Babyliving TU




Okrem toho ich pod stromčekom budú čakať ešte dva DIY darčeky, ktoré by som vám chcela predstaviť budúci týždeň v samostatných článkoch, ak sa mi ich podarí včas dokončiť :). Taktiež nesmie chýbať knižka a niečo praktické.

A už len všetko pekne zabaliť! Na tú časť sa náramne teším a patrične si ju vždy užívam,
A najmä prežiť zvyšok adventu bez stresov a zhonu, nech si nás deti užijú!
Pekný dník želám,
Nina

You Might Also Like

1 comments

  1. Zaujímavé darčeky, môj známy dal dcérke naozaj netradičný darček - montérky .. Keď to zbadala bola najskôr mierne sklamaná, no teraz v nich snáď aj spáva :D

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe