IKEA kuchynka vo vianočnom šate

Thursday, December 14, 2017

Nie som ten typ, čo na Vianoce prezdobí celý byt od hlavy až po päty, aj keď vianočnú atmosféru milujem. Ale ozdobiť dievčatám ich detskú IKEA kuchynku mi prišlo veľmi milé. Ešte viac tak vnímajú Vianoce. Už predtým sme mali kuchynku mierne upgradenutú. Článok môžete nájsť TU. Aj tentokrát som doplnky išla vyberať do IKEI. O vianočné dekorácie tam nebola núdza.


Upraviť kuchynku tentokrát nebolo vôbec náročné. V podstate som len všetky doplnky a dekorácie vymenila za vianočné. Pastelové dózičky sme nahradili tromi vianočnými červeno-bielymi. Dievčatá v nich majú ukryté ingrediencie na varenie :).


Na kuchynku som tiež umiestnila vianočnú ružu do nového plechového kvetináča. Priznám sa, neuznávam umelé kvety ale v tomto prípade som spravila výnimku, keďže kvietok je vysoko a pri náhodnom páde by dosť kvet utrpel :).


Zadnú stenu kuchynky máme dorobenú z kartónu a pribitú zo zadu klinčekmi.  Len som na nej vymenila baliaci papier so zimnou tématikou.



Vianočnú atmosféru vytvárajú najmä svetielka, ktoré som našla tiež v IKEA. Je to v podstate jednoduchá reťaz  na ktorú sú prichytené dekoračné vločky. 




Dievčatá mali okolo kuchynky nalepený z washi pásiek veľký domček. Ten sme s Ninkou odlepili a vyrobili sme stromček, ktorý sme ozdobili červenou reťazou. Na vrchu stromčeka nesmie chýbať hviezda.


Je dobré kupovať všetko na rovnakom mieste. Všetko pekne potom spolu ladí svojím vzorom. Kúpila som dievčatám teda ešte tácku s vianočným dizajnom, set dvoch utierok a zásteru na varenie s čapicou. 



Zástera je vhodná skôr pre trošku staršie deti. Pri zapínaní sme sa ale vynašli a bola dobrá aj Ninke. A čapicu nosí Naďka. Tej je jedno, či je veľká, ja na čapiciach doslovne závislá. Bežne, keď sme doma si nejakú z chodby uchmatne a chodí s ňou po byte :). Teraz má teda ďalšiu.




Myslím, že nám to vyšlo lepšie, ako boli moje predstavy. Pridali by ste alebo ubrali niečo?

Pekný vianočný čas želáme
Nina, Ninka & Naďka

PS: linky konkrétnych vecí, ktoré som použila.
KUCHYNKA - detská kuchynka Duktig TU
DÓZIČKY - plechová dóza Vinter 2017 TU
UMELÝ KVIETOK - Fejka TU
KVETINÁČ - vzorovaný kvetináč Vinter 2017 TU
PAPIER na zadnej stene - baliaci papier Vinter 2017 TU
WASHI PÁSKY - izolačné pásky na stromček Vinter 2017 TU
REŤAZ - girlanda Vinter 2017 TU
LED SVETIELKA - svetelná reťaz Sardal TU, vločky na reťaz Strala TU
PODNOS - podnos Vinter 2017 TU
ZÁSTERA - detská zástera Vinter 2017 TU
UTIERKY - Vinter 2017 TU

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe