DIY // Adventný kalendár 2017

Saturday, December 02, 2017

Môj druhý vlastnoručne vyrobený adventný kalendár pre moje dievčatá. Tento rok prvýkrát pre obe! Takže, opäť niečo výnimočné. Rozhodla som sa spraviť opäť kalendár balíčkový. Na výrobu som využila mix baliacich papierov a vrecúšiek z IKEA. Tento rok majú veľmi pekné detské motívy a veľký výber. Nájdete ho TU. Vytvorila som a ozdobila 24 balíčkov, takmer každý iný, nech to majú dievčatá veselé. 


Nápady na zavesenie balíčkov som malá rôznorodé. Všetky som nakoniec ale zrušila kvoli Naďke. Momentálne je v najväčšom období zvedavosti a vylezie mi v byte snáď všade. Kalendár by som tak mohla zavesiť len na rôzne komické miesta. A to som zas nechcela. Na poslednú chvíľu /rozumej 30.11. :) / som teda menila umiestnenie balíčkov. 


Minulý rok ich mala Ninka uložené v košíku a každé ráno som jej tam dávala jeden, aby ju nelákalo otvoriť ich všetky naraz. Teraz som to riskla a povedala si, že im ich nechám vyložené všetky. Poukladala som ich do ozdobeného stojana na koláčiky. Uvidíme, či vydržia. Dievčatá aj balíčky.



Čo sa týka obsahu, tak som vyberala tak, aby z neho mali radosť obe dievčatá. Rozmýšľala som, či do neho vložiť iba niečo pre radosť, na hranie alebo aj nejakú dobrôtku. Nechcela som totiž provokovať malú Naďu. Funguje u nás to, čo asi všade, kde je doma viac detí. Čo má Ninka, to chce aj ona. Jej prvé slovo, ktoré vedela povedať bolo HAM. A zjedla by snáď všetko. 


Nakoniec som zvolila niečo sladké, aj niečo na hranie. Ovocné kože BEAR už pozná aj Naďka, takže výber som mala ľahký. Využila som akciu na webe detskastrava.eu a nakúpila im do balíčkov ovocné kože rôznych príchutí v tvare labky a yoyo. 


Ku tomu som kúpila jedno balenie vianočných pečiatok AladinE. Ninka nedávno prvýkrát objavila čaro pečiatky, preto viem, že toto bude vhodný darček. Je to niečo nové a neobkukané. Sú v nich veľmi milé obrázky, ktoré môžeme aj dokreslovať. Verím, že to zvládne aj Naďka a neskončíme všetky čierne :).



Už sa teším na spoločné ranné otváranie. Prvý december sme otvárali balíček až poobede, keďže ja som odchádzala skoro ráno z domu preč. Ale od druhého, to už bude pekne v pyžamku so zalepenými očami. Tak si to aspoň pamätám ja z detstva :).

Želám vám veselé adventné rána až do Vianoc,
Nina








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe