Inšpirácie // Macramé v detskej izbe

Monday, March 18, 2019

Macramé na stene. Posledné mesiace sa to ním na Instagrame len tak hýri. Alebo som si ho všimla tak neskoro až ja a bol tu už skôr? Každopádne sú to krásne dekorácie. Ak sa vám páči prírodný, či bohémsky štýl pri zariaďovaní, tak vás takýto doplnok určite očarí.

Čo je to macramé? 
Macramé je starodávna technika viazania uzlov, ktorá sa pôvodne používala len z praktických dôvodov. Až neskôr sa tento štýl viazania začal používať na dekoračné účely. Pomocou techniky macramé môžete vyrobiť veľa dekorácii ale aj praktických vecí.


A keďže mňa osobne macramé zaujalo, povedala som si, že sa pozriem po inšpiráciách, ako ho doladiť do detskej izby. Či sa tam vôbec macramé hodí :). A toto je môj výsledok a rôznorodé veci, ktoré zaujali mňa.

Stretli ste sa aj vy už s podobnými inšpiráciami? Čo hovoríte na takúto dekoráciu? Prípadne macramé hojdačku alebo teepee? :)
Nina














Zdroj obrázkov: Pinterest

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe