Čítame // Ako nakresliť jednorožca...

Friday, March 01, 2019

Ako nakresliť jednorožca a ďalšie roztomilé zvieratká jednoduchými ťahmi v 5 krokoch.
Toto bude recenzia na takú knižku neknižku :). Skôr by som ju zaradila predsa len medzi kreatívne zošity.


AKO NAKRESLIŤ JEDNOROŽCA
ilustrácie Lulu Mayo
vydavateľstvo Fragment v spoločnosti Albatros Media / 2019

Vždy sa mi páčili takéto zošity, ktoré učia kresliť krok po kroku. Doteraz som ale v skutočnosti doma nikdy taký nemala. Ani ja, ani dievčatá, keďže sú na to ešte relatívne malé.
Ninku ale v zimnom období chytilo veľké kreatívne obdobie. Tak som si povedala, že táto knižka môže byť príjemným spestrením.



Na každej dvojstrane je jedno zvieratko. Na pravej strane je v 5 krokoch vysvetlené ako ho nakresliť a na ľavej si ho môže dieťatko cvičiť, s tým, že v dolnej časti strany, sú ešte ďalšie možnosti ako zvieratko nakresliť :).

My do nej zatiaľ nekreslíme a používame ju len ako predlohu. Je to super návod aj pre mňa, keď chcú dievčatá, aby som im kreslila rôzne zvieratká. Ja som umelecká duša ale veru na zvieratká som nikdy nebola :). A aj Nini si z nej skúša kresliť. Ja jej väčšinou nakreslím hlavný obrys a ona dokresľuje tváričku, končatiny, ušká.



Ako vidíte, výber zvieratiek v knižke je naozaj netradičný. A taktiež sú zvieratká nakreslené veľmi roztomilo a pôsobia zábavne. Takže ak máte radi iba reálne zachytenie zvieratiek, tak to nebude pre vás to pravé orechové.

Knižka je oficiálne určená pre deti od 7 rokov ale svoje si v nej nájdu aj mladšie deti a rodičia ;).
Nina

Knižku nájdete na stránke Martinusu TU.




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe