Pondelková ranná šálka plná inšpirácii /1/..

Monday, September 05, 2016

Follow my blog with Bloglovin

..každý deň nachádzam na internete veľmi veľa zaujímavých vecí, o ktoré sa vždy chcem s vami všetkými podeliť. Zároveň však nie je v mojom záujme vás úplne zaspamovať a odstrašiť:). Taktiež si nemôžem dovoliť všetko vykúpiť a ukázať vám to vrámci mojich fotiek s Ninkou, čo by som robila najradšej, keďže prioritou môjho blogu sú moje vlastné fotky. 
Rozhodla som sa ale, že vám každé pondelkové ráno pripravím pri šálke kávy taký "výcuc" - post o produktoch, či inšpirácii, ktoré ma za posledné dni zaujali. Samozrejme 90% bude ako ináč zo sveta detí.

Dnes by som vám rada predstavila týchto pár kúskov:


/1/ Šaty s dlhým rukávom z kolekcie Waiting for snow od slovenského výrobcu Bess.sk
/2/ Kárované svetlo šedé bermudy ako stvorené na jeseň zo Zary
/3/ Obliečka na vankúš v bielo-koralovej kombinácii od Littlephant, ktorá by sa perfektne hodila do Ninkinho nového kútika
/4/ Batoh v tvare hviezdy pre malé parádnice od Zara
/5/ Sukňa Osuna čierno-modrá z dielne španielskej značky Motoreta ma zaujala svojou jednoduchosťou, farebnosťou a strihom. U nás kúpite v concept store Alice&Alice 
/6/ Vešiak Viki z brezovej preglejky od slovenského dizajnového štúdia Wooli
/7/ Veselý melamínový tanierik King Pink Panda ako stvorený pre detské papanie nájdete v e-shope Nordic Day
/8/  Desiatová podložka v tvare hrošíka Ozzo na zabavenie tých najmenších počas kŕmenia od výrobcu Done by Deer. Kúpite napríklad na stránke Mayali.cz
/9/ Korková nástenka Rabbit opäť z e-shopu Nordic Day

Čo hovoríte na takúto formou informácii z môjho sveta detských inšpirácii? :)

Dobré ránko a krásny štart do nového týždňa,
Vaša NN

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe