Pondelková ranná šálka plná inšpirácii /3/..

Monday, September 19, 2016

..dnes vám nepredstavím celú plejádu produktov, ktoré ma za posledný týždeň zaujali, i keď by ich bolo dosť :). Dnešná ranná šálka bude patriť iba jednému jedinému. Narazila som totiž na zaujímavú lotyšskú rodinnú firmu KUKUU, tvoria ju manželia architektka a dizajnér, ktorá sa začala v roku 2010 venovať výrobe ekologického a trvalo udržateľného dizajnu detského nábytku. 


Ich najnovším výrobkom je so:lo - inovatívny kúsok nábytku, ktorý rastie spolu s dieťaťom - od prebaľovacieho pultu, na stolík s dvomi lavicami pre menšie deti až po riadny písací stôl pre deti väčšie. Je vyrobený z najkvalitnejších materiálov v Európe, ktoré sú testované, aby boli bezpečné a odolné - konkrétne z brezového dreva. Transformácia je veľmi ľahká, keďže veľa úsilia venovali práve detailom. Hlavnou myšlienkou tejto spoločnosti je, že vďaka estetickému dizajnu a starostlivo vybraných udržateľných materiálov, bude môcť užívateľ produkty používať na neobmedzenú dobu a tým šetrí zdroje.

Presne takéto variabilné a kvalitné kúsky by som na Slovensku privítala vo väčšej miere. Je minimalistický ale zároveň chic pre každú detskú izbičku. U mňa TOP, preto som vám ho chcela dnes ukázať! :)

Páči sa rovnako aj vám?

Vaša NN






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe