Prvé balerínky..

Tuesday, September 20, 2016

..ako Ninka v poslednej dobe s hrdosťou vyhlasuje, už je veľká! :) A tak som sa rozhodla tej mojej, už veľkej slečne zaobstarať prvé balerínky ;). Ani som netušila akú z nich bude mať radosť. A pre mňa občas starosť, keď sa mi rozplače, keď jej poviem, že na ihrisko si ich obuť nemôže ;).


Ešte nikdy som nekúpila žiadne topánky cez internet ale tentokrát som spravila výnimku. Veď vrátiť, či vymeniť sa predsa len dá všetko. Polárnej sovičke sa proste nedalo odolať. Topánky sú na jednej strane zaujímavé svojim milým, hravým dizajnom a na strane druhej sú zdravé pre detské nožičky, čo je pre mňa vždy na prvom mieste. Výrobcom je brazílska značka BIBI, ktorá vyrába detské topánočky už od roku 1949. Ako jediná ponúka patentovanú technológiu koženej stielky Fisioflex, ktorá simuluje chôdzu naboso, vďaka čomu napomáha zdravému ortopedickému a neurologickému vývoju dieťatka. Topánočky tejto značky zaradil do svojej ponuky relatívne mladý, slovenský internetový obchodík Siani s detskými topánkami. Polárne sovičky majú v ponuke v dvoch farebných kombináciach - modré a červené. Určite ale pozrite aj iné - mne sa napríklad páčia aj tie jednoduché pudrové. Aktuálne sú dokonca všetky BIBI topánky v ponuke Siani obchodu v akcii, tak sa ťažko odoláva :).

Vaša NN






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe