Narodeninové darčeky // 4 roky

Sunday, September 30, 2018

V polovici októbra Ninka oslávi 4 roky. Tento rok nechystáme žiadny veľký dar ako napríklad kolobežka, či bicykel. Samozrejme každý z rodiny chcel odo mňa tip na darček, takže som musela niečo rozumné vymyslieť :). Našťastie sú naši príbuzní úžasní a nechajú si poradiť.

Tieto narodeniny som poňala dosť prakticky. Hračiek máme na moje pomery až až. Vďaka spolupráci s distribútorom hračiek Kidmánia, viaceré doma testujeme a fotíme a tak majú dievčatá príležitosť pohrať sa s nimi pár dní. Úplne to stačí. Taká výmena hračiek je naozaj dobrá vec. Poznám dokonca maminy, ktoré si takto navzájom vymieňajú hračky a deti sa z toho tešia.

Darčeky, ktoré som vybrala som zhrnula do troch kategórii.

DOPLNKY DO DETSKEJ IZBY

Takéto veci ma aktuálne tešia najviac. Postupne si zútulňujeme náš detský kútik.

Ja som pre Ninku vybrala nasledovné:
1. lampa Zajko Joseph Rose in April - Lovel.sk
2. posteľné obliečky - H&M Home
3. šperkonvica so zrkadlom / krabička na gumičky a sponky - H&M Home


OBLEČENIE

Tiež je u vás bežné darovať deťom aj oblečenie? U nás áno. Super praktický darček :). Vždy sa ale snažím vybrať niečo aj výnimočnejšie.

Na tieto narodeniny to bude toto:
1. prvá nočná košeľa od najkrajšej pyžamkovej značky Amiki Children - Alice&Alice
2. mačičkové papučky - RAK
3 svietiace šaty - ja som kúpila na predajnej akcii KID pop up, také fialovo ružové. Tie na internete ešte nemajú preto je foto len ilustračné - LEMUR


Plus ešte máme pre Ninku dve klasické bavlnené pyžamká s veselou potlačou. Pekné sme objavili v Zare. Tučniakové a mackové. Aby sa jej lepšie spinkalo v škôlke :). Podľa mňa skvelý darček, ak máte doma začínajúceho škôlkara.

PRAKTICKÉ HRAČKY, DOPLNKY

Tento posledný názov som tak zaobalila. Lebo za klasické hračky ich nepovažujem. Takým som sa snažila tieto narodeniny vyhnúť.

Darček číslo 2 si vybrala sama. Snáď sa jej bude pozdávať :). To jediné si vlastne priala a zvyšok bol už na mne.

1. šumivá bomba do kúpeľa (zafarbí vodu, bubloce, šumí :)) - Bubliboom
2. prackový detský nosič pre bábiky - Ergonomické nosiče
3. Pom Pom čelenka - alebo vyberte niečo iné do vlasov na skrášlenie - Bubliboom


Okrem toho som ešte kúpila Ninke šaty od českej značky Loli.eli, ktorá robí tie najkrajšie, najľahšie, točivé šaty na svete. Láska na prvý pohľad. Ešte sa len šijú ale verím, že budeme spokojné. Ninka ich dostane už pred oslavou, aby si ich mohla obliecť.

A samozrejme knižka musí byť. Ja sa chystám vybrať niečo z vydavateľstva Svojtka. Aktuálne na ich stránke beží akcia, kedy s promokódom NINNULINA18 dostanete namiesto 15% zľavy, až zľavu 25%. Stačí ho zadať v košíku. Akcia trvá do pondelka 1.10.

Tak uvidíme ako sa budú darčeky Ninke páčiť. A som zvedavá, čo všetko budem musieť potom kúpiť dvojmo pre Naďku na jej narodeniny. Mám dojem, že napríklad o ten detský nosič sa budú denno denne hádať :).

Ale hlavne pamätajte. Darčeky nie sú všetko. Netreba sa predháňať, kto dá toho viac a drahšie. Ide o príjemnú oslavu, ktorú spolu strávime a hlavne o ten čas, ktorý dieťaťu venujeme...
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe