Blogovanie // O naplno prežitom dni

Saturday, June 23, 2018

Blogovanie je úžasná vec. Vďaka blogu som spoznala toľkých skvelých ľudí, o ktorých by som bola ukrátená. Blogovaniu venujem 90% svojho voľného času. Čo je naozaj veľa. Ale keďže ja toho voľného času popri dievčatách ani veľa nemám, tak to inak nejde :). Ale celému tomuto blogovému kolotoču som naozaj vďačná. Robí naše dni pestrejšie a hravejšie. 
Takto to vyzerá, keď sa nám vďaka môjmu koníčku, toho v jeden deň nakopí trochu viac :).

Pred dvomi týždňami sme prežili krásnu ale zároveň náročnú stredu. Deň plný noviniek, nových miest, ľudí, kontaktov. Na nohách sme boli takmer stále od deviatej rána, do šiestej večer. I keď dievčatá to určite vnímali odlišne ako ja.


Najprv sme sa zúčastnili krstu skvelej kuchárskej knižky Mama mňam, s receptami pre deti. Aktuálne knižka, ktorá podľa mňa nemá konkurenciu. Je nová, svieža, veľmi prehľadná, plná nápadov. Obsahuje recepty na prvé príkrmy, až po jedlá pre deti, ktoré majú viac ako 3 roky. Recepty sú zozbierané od známych blogeriek a influenceriek. Všetky tieto dámy spája jedno, sú mamy. Chcú variť najlepšie ako sa dá, pestro a zdravo. Ale hlavne aj tak, aby v kuchyni nestrávili pol dňa :). Celý nápad skrsol v hlave Janky Malaga, úžasnej maminky a zakladateľke Asociácie blogerov. Mentorkou a odbornou garantkou knihy je Silvia Horecká, autorka blogu Terapia Jedlom, ktorej prešiel popod ruky každý jeden recept, ktorý sa do knižky dostal.


Krst sa konal doobeda v priestoroch Chefparade v Bratislave. Už vopred som vedela, že na mieste bude zabezpečený aj detský kútik pre deti, čomu som sa veľmi tešila, keďže obe dievčatá išli samozrejme so mnou. O zábavu sa postarala spoločnosť Kidmania. Musím uznať, že to organizátorky mali veľmi dobre premyslené. O Ninke som naozaj ani nevedela :). S Naďkou to už bolo náročnejšie. Viac ako hrať, chcela stále niečo jesť. Neustále! Ale tak nečudujem sa. Na stoloch boli samé dobroty, ovocie, muffiny, palacinky. Dievčatá pripravili pár jedál, ktorými prispeli do tejto knižky. Ja som tak bola neustále v strehu, aby neskončila Naďka a ani veci naokolo, celé špinavé :). Nakoniec som ju aj tak musela prezliekať, na čo som bola vopred pripravená, keďže sme sa poobede mali zúčastniť na ďalšej akcii.

O knižke sa dočítate viac na webstránke Mama mňamA pár náhľadných fotiek nájdete aj naspodu tohto článku :).


Po skončení krstu sme obednú pauzu využili na posedenie a prechádzku s dievčatami z ďalších dvoch krásnych mamablogov - Mini Diamond Blog a Kiara blog site. A presne o tomto som písala v úvode! :) Vytvorili sme riadny babinec. Tri mamy a štyri dcéry. Naobedovali sme sa, presunuli sa na miesto konania ďalšieho krstu, poprechádzali, poihriskovali, nakoniec dali ešte kávu a koláčik :). Za tri hodinky sme toho stihli až až. Druhý krst začínal o 15tej a mne Naďka ešte nespala, tak som čakala zábavu.


Poobede sme teda boli pozvané na oficiálne otvorenie nového obchodíku s detskými topánočkami - Ježko Bežko. Obchod sa nachádza v Bratislave, v mestskej časti Ružinov, na okraji parku Ostredky. Za týmto úžasným obchodom stoja veľmi milí manželia, ktorí do toho vložili celé svoje srdce. Nie je to obyčajný prepchatý obchod, kde sa vystresujete vy a následne aj dieťa, ktoré vám uteká, odmieta skúšať topánky, poprípade vykladá z poličiek všetky topánky. Tento obchod má hlavu a pätu. Je relatívne malý ale pôsobi vzdušne a priestranne. Vidno, že ruku k dielu priložil aj architekt, ktorý priestoru dodal dušu. Deťom je tu vyhradená asi pätina predajne, kde sa nachádza detský kútik s hračkami, aj so senzorickým chodníkom. Nájdete tu samé kvalitné topánky, pre milovníkov barefootu aj nebarefoote :). Papučky, sandálky, tenisky, baleríny, gumáky. Výber je naozaj pestrý. My sme si odniesli už overené topánočky od značky Froddo. Tentokrát balerínky. Naďka už mala jesennú verziu, ktorú boli jej topánočky na prvé kroky.
Manželom želám veľa síl a energie v pokračovaní a v ďalšom rozvíjaní tohto obchodu a svojich nápadov. Držím palce :).


Silvinka z Mini Diamond Blogu oficiálne prestrihla pásku, detičky následne pokropili obchodík dažďovou vodou a zábava sa mohla začať. Deťom viac nebolo treba, len tá mala striekacia fľaštička s vodou, ktorú si neustále dopĺňali a vonku postrekovali, čo sa dalo. Naďka sa vypýtala spinkať, polhodinku si schrupla pred obchodom v kočári a ja som za celý deň pocítila prvýkrát miernu úľavu. 
Pred šiestou sme sa rozlúčili a vracali sa plné zážitkov domov...
Aj takto vyzerajú občas naše babské dni :).

Milé blogovanie ďakujem! Ďakujem, že mi dávaš priestor spoznávať nových ľudí a vďaka tebe zažívame ja, aj moje dievčatá veselé a plnohodnotné dni.

Nina

FOTKY Z KRSTU KNIŽKY MAMA MŇAM
















FOTKY Z OTVORENIA OBCHODÍKU JEŽKO BEŽKO




















KNIŽKA MAMA MŇAM












You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe