Čítame // De qué color es un beso?

Tuesday, June 19, 2018

Toto je prvá detská knižka v španielčine, ktorú doma máme. Kúpili sme ju na meniny nášmu tatinovi, ktorý sa pred vyše rokom rozhodol učiť španielčinu sám, za pomoci portálu Duolingo na internete. Preto mi prišla táto knižka ako vhodný darček :). Jeho potešila, že je po španielsky a deti zase, že je to vlastne darček aj pre nich :). 


LEOTOLDA - De qué color es un beso?
ilustrácie Rocio Bonilla
Algar editorial / 2015
jazyk španielsky

Inšpirovala som sa na Instagrame, na skvelom profile maminy Slovenky, ktorá žije v Španielsku a občas pridáva aj krásne španielske knihy. Nájdete ju ako @libros.llenos.de.arena . A práve presne túto knihu som videla u nej.
Od ilustrácii od Rocio Bonilla som sa nevedela odtrhnúť. Zaujalo ma aj to, že sa v knihe deti (a manžel :)) naučia základné slovíčka - farby, druhy ovocia, zeleniny, pocity. Z každého rožka trošku. Taký pekný mix.




Dievčatko v knižke sa volá Mónica a rozmýšľa akej farby je bozk. Predstaví každú farbu, čo jej pripomína, čo v nej vzbudzuje, či sa jej páči alebo nie.

Knižku som kúpila cez portál bookdepositary.com , kde zvyknem nakupovať všetky zahraničné knižky, keďže je tam veľký výber a poštovné na Slovensko je zadarmo :).

Máte nejaké tipy na zaujímavé cudzojazyčné detské knižky?
Nina




 




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe