Svojtkoviny u nás doma

Saturday, September 29, 2018

Tento víkend vyhlasujem za svojtkový, snáď vám to veľmi nebude liezť na nervy :). Keďže som vám na tieto tri dni - od soboty do pondelka vybavila u Svojtky zľavu 25%, tak mám pre vás pripravené dva špeciálne články. V tom dnešnom som vám spravila sumár o knižkách z vydavateľstva Svojtka, ktoré máme doma my. Druhý článok bude s tipmi na knižky, ktoré doma nemáme ale ich odporúčam a mne sa páčia najviac :).


A ak ste ešte o akcii nečítali vo včerajšej recenzii, tak keď na eshope Svojtky, zadáte pri nákupe v košíku kód NINNULINA18, tak namiesto klasickej zľavy 15% dostanete zľavu 25%
Zľava platí od dnešnej soboty 29.9. do pondelka 1.10. (vrátane).

Páči, inšpirácia na Svojtka knižky priamo od nás.


PRE NAJMENŠÍCH 1 - 2 ROKY
Knižky z tejto kategórie Naďka žmolila doma už od 1 roka. A trochu aj skôr s našou pomocou. Do tejto skupiny z našich knižiek patria tieto

MiniPÉDIA - Objavujeme svet!
Tieto knižky sú takým základom. Majú naozaj hrubé strany, ktoré nejdú roztrhnúť a na každej dvojstrane nejaký posuvný mechanizmus. V sérii ich vyšlo za posledný rok neúrekom. My máme doma knižky:
ZOO

Moju recenziu s pár fotkami si môžete pozrieť TU.



Čo sa deje.
Ďalšou vhodnou sériou pre takéto mini deti, z ktorej máme niečo doma, je séria Čo sa deje. Knižky sú tématicky ladené, už s celostranovými ilustráciami a majú tiež rôzne posuvné mechanizmy. My máme doma tieto:

Moju recenziu nájdete TU.





Čo sa deje? Čo objavíš.
Trošku zložitejšími leporelami sú tieto dve. Namiesto posuvných mechanizmov majú odklápacie okienka. Knižky už majú viac popisov a deti sa viac dozvedia. U nás boli veľmi obľúbené. Najmä tá o nočnom živote.

Tú "nočnú" knižku som recenzovala TU.





PRE DETI VO VEKU 2 - 3 ROKY

Montessori príbehy
Montessori príbehy sú krátke príbehy zo života dvoch sestier založené na princípe Marie Montessori. Ja som pre dievčatá vybrala dva diely. Upratovanie a Prechádzka. Textu je v knižkách naozaj málo. Zato je jednoduchý a naozaj názorný.


Minipédia 2+
Relatívne nová séria knižiek. Všetky majú odklápacie okienka, posuvné aj otočné prvky. Ja som pre Ninku vybrala Minipédiu Nech žije škôlka, keďže tento rok nastupovala do škôlky a je jednou z najobľúbenejších :).

Viac si o knižke môžete prečítať v mojej recenzii TU.



Rastiem - hrám sa a spoznávam svet
Táto knižka je väčších rozmerov a je taká multifunknčá. Slúži na učenie farieb, tvarov, protikladov, čísel, abecedy. Z každého rožku trošku. Ninka ju dostala, keď mala takmer tri roky, čo bolo u nás možno aj neskoro. Kľudne odporúčam aj dvoch, prípadne od 2 a pol roka. Z teto série nájdete na stránke Svojtky až tri knižky.

Moju staršiu recenziu nájdete TU.




Pozri sa pod okienko. - Prvé otázky a odpovede.
Tak táto knižka je úžasná a odporúčam ju každému. 
Je skôr pre deti trojročné ako dvojročné :). Keďže sú v nej už odbornejšie pojmy. Ale deti sa v nej dozvedia čo sú to baktérie, bacily, ako im predchádzať, ako s nimi bojovať, čo treba dodržiavať. Naozaj veľmi milá a názorná knižka. A obsahuje množstvo okienok :).



Bublinky
Bublinky sú také malé tenké zošitíky s nálepkami. Naozaj jednoduché, takže ich zvládnu vypĺňať aj disciplinované dvojročné deti. Ninka takou nebola, takže si robila z toho zábavu :) a lepila naschvál nálepky opačne. Odvtedy vyšlo už takýchto zošitov oveľa viac v rôznych sériach, tak sa chystám kúpiť nejaké pre Naďku a uvidíme, čo na ne povie ona.



PRE DETI VO VEKU 3 - 4 ROKY

Malý prieskumník
Edícia encyklopédii pre trojročné deti, ktorá je mne osobne najsympatickejšia. Knižky sú pekne, rozumne rozdelené, s prehľadnými popismi a s množstvom okienok. Nemajú prehnane veľa textu ale už obsahujú aj zložitejšie výrazy. Keď som hľadala pre trojročnú Ninku knižku o ľudskom tele, tak táto mi prišla zo všetkých pre ňu najvhodnejšia.

O obidvoch som písala aj recenziu. V pohybe nájdete TU. A o knižke Moje úžasné telo TU.





Pozri sa pod okienko
Otázky a odpovede o zvieratách
Táto kniha je zas okienková encyklopédia o zvieratkách. Je spravená formou otázok. Rozdelená na kapitoly: Kde? Ako? Prečo? Áno, či nie? Čo a na čo? Ktorý? Kto?. Majú všetky zvieratá chvosty? Dokážu papagáje skutočne hovoriť? Aký dlhý je najdlhší had? Prečo žaby skáču? 
Peknou, hravou formou sa deti dozvedia množstvo informácii.

Viac sa o knižke Otázky a odpovede o zvieratách dozviete v mojej staršej recenzii TU.




POZNAJ - Škôlka.
Ďalšia svojtkovina so škôlkarskou tématikou.
Je to taká malá škôlkarska encyklopédia :). A hlavná hrdinka sa volá Nina!
Táto knižka je bez okienok ale zato skrýva pre deti rôzne úlohy. Na niektorých stranách sú naspodu zobrazené predmety, ktoré má dieťa na danej strane hľadať, prípadne iné menšie úlohy. 

Viac sa o knižke Poznaj Škôlka dozviete v mojej recenzii TU.



Minipédia 4+
Ako jediná zastupuje knižky pre deti od 4 rokov. I keď ju zvládnu už aj trojročné. My máme z tejto edície minipédii pre starších diel Noc. Ako všetky Minipédie, tak aj táto pre väčšie deti, má viaceré interaktívne prvky - odklápacie okienka, otočné a posuvné mechanizmy.

Na túto knižku som písala recenziu včera, takže ju možno máte v čerstvej pamäti. Ak ste ju prehliadli, tak ju nájdete TU.


Toľko naše domáce svojtkoviny. Zapáčilo sa vám niečo? 
Zajtra môžete čakať článok s knižkami, ktoré doma nemáme ale určite by som si ich neváhala kúpiť, ak práve budete hľadať knihu na danú vekovú kategóriu. Veď uvidíte, nechajte sa prekvapiť :).

A ak už máte výber jasný, tak neváhajte využiť 25% zľavu s mojím promokódom NINNULINA18. Budem rada, ak mi dáte vedieť, čo ste nakúpili :).
Nina

Dievčatá pozdravujú :).




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe