Babee & Me_pondelková ranná šálka plná inšpirácii /6/..

Monday, October 17, 2016

..tentokrát by som vám chcela predstaviť zaujímavú tvorbu austrálskej značky Babee & Me, na ktorú som nedávno naďabila. Značku založila /ako inač :)/ mamina dvoch detí v roku 2010, keď zistila, že je ťažké nájsť pre svoje dieťa niečo jedinečné, zábavné a ručne vyrábané. 
Jej top produktmi sú krásne hracie deky s jednoduchým dizajnom, ktoré zapadnú do každej detskej izbičky. Vyrába ale aj rôzne vankúše, hryzátka, drevené dekorácie na hranie a iné mini drobnôstky pre bábätka. Všetko pekne v jednom štýle, organické, prírodné, ručne vyrábané z eko produktov, ktoré neškodia deťom ani prírode. Napríklad ako náplň do vankúšov používa recyklované PET fľaše

Nemôžem si pomôcť ale ja mám proste rada takýto domáci ručný dizajn, ktorý nie je preplácaný a je ľahko kombinovateľný s ostatnými dekoráciami v detskej izbe. Nemusí byť nutne čierno biely ale napríklad do aktuálneho Ninkinho detského kútika by som si takúto hraciu deku vedela hravo predstaviť. A ako ste na tom vy s čierno-bielou kombináciou pre detské hračky a doplnky?

Krásne ránko a svižný štart do nového týždňa :)
Nina

Zdroj fotiek: https://www.babeeandme.com.au/













You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe