Pondelková ranná šálka plná inšpirácii /7/..

Monday, October 24, 2016

..keďže sa blíži čas, kedy nám do rodiny pribudne ku Ninke sestrička, tak mám bábätkovských vecí plnú hlavu. Väčšinu ale len obzerám. Predsa len už veľa vecí doma máme a netreba nám takmer nič kupovať. Skôr si robím len také radosti kvoli sebe, aby som nemala pocit, že všetko čo bude mať naše druhé bábo na sebe a pri sebe je po Ninke. :)

Preto sú tohtotýždňové pondelkové inšpirácie venované baby veciam. Dnes to budú vecičky pre dievčatá. Ale aby som nenechala v hanbe aj opačné pohlavie, tak nabudúci týždeň sa môžete tešiť na výber baby vecí pre chlapcov. 


Nech sa páči menší popis aj s linkami, kde si môžete tieto krásne veci obzrieť a kúpiť:

1/ Uterák po kúpaní Lindex - nie je to až taká nevyhnutnosť ale je to každopádne chutné a pekné
2/ Prvé topánočky značky Gray Label vyrobené z najjemnejšej talianskej organickej bavlny. Sú také ťuťu muťu :). Predáva concept store Alice&Alice.
3/ Zavinovačka musí byť. Aspoň ja som ju pri Ninke prvé mesiace využívala každodenne. Mne sa páči takáto jednoduchá od českej značky Ice Ice Baby. Je z ich tohtoročnej kolekcie Moon a je samozrejme 100% bavlnená.
4/ Tulkáčik maznáčik do postielky, nech má kto bábo strážiť. Koalka by bola naozaj originálna. Austrálska značka Kippins vyrába maznáčikov z organickej bavlny a na Slovensku je dovozca spoločnosť Ecobuddies, kde si ich môžete kúpiť aj cez e-shop. Prípadne si ich osobne ohmatkať aj vo viacerých predajniach, na stránke ich majú vypísané, tak kuk tam.
5/ Prvé topánočky určené skôr do exteriéru v tvare myšičky. Sú zo 100% hovädzej kože a nájdete ich v Zare.
6/ Bodyčiek pre bábätko nikdy nie je dosť. Konkrétne toto už doma máme a ako všetky baby veci z Lindexu je z organickej bavlny a je neskutočne jemné na dotyk.
7/ Retro pančuchy s elastickými trakmi, vyrobené na Slovensku z česanej bavlny (85%) a s jemným polyamidom (15%), vďaka ktorému držia tvar a neprederavia sa. Taká srdcovka od slovenskej značky Mile.
8/ Body číslo dva v dnešnom výbere je od slovenského výrobcu Bess. Je z ich kolekcie Waiting for Snow a text na bodyčku je možné aj ľubovoľne zmeniť. Mne sa ale páči aj také aké je.
9/ Fusak veru nesmie v žiadnom kočári v studenom počasí chýbať. Tentoraz už nový kupovať nejdeme ale tento od švédskej značky Elodie Details v pudrovej farbe mi padol do oka. Je veľmi kvalitne spracovaný, má povrchovú úpravu Bionic Rudolf, čo znamená, že inovatívny spôsob impregnácie povrchovej úpravy zaisťuje odolnosť voči vode a nečistotám. Predáva viacero e-shopov - nájdete napríklad TU.
10/ Deka na rôzne využitie. Na trhu ich nájdete vo všetkých možných vzoroch a od stovky výrobcov. Mňa zaujala práve táto od českého výrobcu Elí Belí. Z jednej strany je použitá ružová minka a zo strany druhej 100% extra jemná bavlna s diamantovým vzorom. 
11/ Kojací vankúš je tiež vec, ktorú niektoré maminy využívajú a niektoré nie. Ja som ho pri Ninke nepoužívala, aj keď som jeden čas mala nutkanie si ho zaobstarať. Uvidíme, čo bude teraz :). Mne sa páči napríklad tento od Done by Deer. Kúpite napríklad v e-shope Mayali alebo Babyliving.
12/ Miľníkové kartičky určené ako doplnok na fotku významného momentu. V poslednom čase akýsi módny hit. Kartičky sú rôzne. Základný balíček väčšinou obsahuje všetky mesiace a texty v štýle dnes som prvýkrát spravil prvý krok, zasmial sa, papal prvý príkrm, narástol prvý zúbok, povedal mama, povedal tata a podobne. Milá vec, ktorú si zruční rodičia vedia doma spraviť aj samy a budú ju mať originálnu ;). Mne sa zo všetkých, čo som na internete objavila páčia tieto na Sashe od výrobcu Tess_teress.

Krásne ráno vám želám,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe