Pondelková ranná šálka plná inšpirácii /8/..

Monday, October 31, 2016

..plním, čo som vám sľúbila. Dnešné inšpirácie patria baby chlapcom. Ak ste tie minulotýždňové dievčenské nezaregistrovali, tak ich nájdete TU :).

Takže, čo tu dnes máme? 


/1/ Podbradníčky sa zídu viac, či menej, každému drobcovi už odmalička. Ja som objavila takýto obojstranný uškatý od dánskej značky detských produktov Fabelab.
/2/ Capačky ako prvé botičky na nožičky. Tieto kožené začala nedávno vyrábať popri svojich známych podkolienok slovenská značka Moe. Sú robené ručne a majú mäkkú trojvrstvovú podrážku, ktorá podporuje zdravú chôdzu.
/3/ Uškatá mikinka na zimu od Little People by special dress. Vyrobené s láskou na Slovensku.
/4/ Opäť nevyhnutná vec, ktorá sa zíde každej mame, či tatovi pri akejkoľvek vychádzke mimo domu. Prebaľovacia podložka! Mňa zaujala táto minimalistická, ktorú vyrába slovenská značka Mamaluk. Dá sa perfektne poskladať a nájdete ju vo viacerých verziách.
/5/ Hračka do ručičky, aka ožužli ma a ohryzkaj ma od Babee&Me, značky ktorú som vám už pár týždňov dozadu predstavovala. Je samozrejme z organickej bavlny, s eko výplňou. Najepší dizajn podobných hračiek pre mini drobcov je čiernobiely, keďže ešte poriadne nevidia a biela a čierna vytvára najlepší kontrast. /Priznávam, že to som ešte donedávna nevedela./ A tá panda je proste na zjedenie :).
/6/ Bodýčka na každý deň. Niekedy ani tri nestačia :). Toto je z dielne Small Rags. U nás predáva Little Hipster Shop.
/7/ Tuľkacia dečka s visačkami na zabavenie a rozvoj prvých pohybov malých ručičiek. Túto nájdete  taktiež v ponuke Babee&Me.
/8/ Tento zaujímavý meter na zaznamenávanie výšky som objavila u dizajnérov značky Wee Gallery.
/9/ Kožené "čižmičky" z hovädzej kože, aby bolo nôžkam teplo aj vonku. Pandičky nájdete v reťazci Zara.
/10/ Ľahké vzorované legíno-tepláčiky od našich bratov susedov :). Nájdete u Nadoma a Naven.
/11/ Veselé svietiace body leňochod :). Perfektne premyslené svietiace vecičky navrhujú šikovní dizajnéri zo Slovenska pod značkou Lemur.
/12/ Deka do postieľky, či na zem na hranie. Vyrobená z jemnej, mäkkej, priedušnej bavlny, príjemnej na dotyk. V ponuke Milash si určite každý niečo vyberie.

Krásne ráno, plné nových nápadov a inšpirácii želám! :)
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe