Detská izba // Poličky

Friday, October 05, 2018

Ak sledujete na Instagrame profily mamičiek, ktoré pridávajú denno denne fotky svojich detských izieb alebo hashtag #kidsroom, tak určite vám nemohli na fotkách uniknúť tieto "trojpoličky". Aspoň ja som si ich začala všímať takmer všade.
jednoduché, minimalistické, so skosenými hranami. Vyrobené zo 100% borovicového dreva a z kovu. Od francúzskej značky Rose in April.



Na moje potešenie sa na Slovensku pomaly rozširuje ponuka dizajnového nábytku a doplnkov pre deti, od značiek z celého sveta. Vďaka concept store Lovel.sk si môžete tieto poličky značky Rose in April, kúpiť už aj u nás. Nájdete ich presne TU.


Poličky sú multifunkčné. Môžete ich použiť na veci pre bábätká, menšie deti, škôlkárov, školákov alebo teenagerov. V detskej izbe ale aj v pracovni, či v kuchyni. 
dostupné v rôznych farebných prevedeniach. Od minimalistických farieb, pastelových, až po výrazné farby. V izbe môžu teda vyniknúť a byť pekným akcentom alebo len izbu jemne doladiť.


Možno nie ste zástancom takýchto otvorených poličiek kvoli usádzaniu prachu ale za mňa jednoznačne poličky do izby patria. Je to krásne spestrenie, zútulnenie a najmä zosobnenie každej izby.

Budem rada, keď mi napíšete, či máte v izbičke poličky iba na knižky alebo aj na takéto drobnosti alebo radšej uprednosňujete len boxové skrinky a vrecia na hračky,
Nižšie si môžete pozrieť ďalšie inšpirácie ako poličky v izbe pôsobia :),

Nina










Zdroj obrázkov: IG @roseinapril_paris / https://www.lovel.sk/znacka/rose-in-april

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe