Vianoce 2018 // Teepee

Thursday, October 25, 2018

Týmto článkom začínam s mojimi tipmi na tohtoročné Vianoce. Článkov mám v hlave veľa. Ale uvidíme, koľko ich nakoniec stihnem aj zrealizovať :).
Niektoré články budú všeobecné, s tipmi na darčeky pre deti - praktické aj hračkoidné. A potom bude pár článkov s konkrétnymi vecami, ktoré si nájdu pod stromčekom práve moje dievčatá. Veci viac pofotené, popísané. A taký bude aj ten dnešný článok :).

Pamätáte si? Koncom augusta som napísala článok s inšpiráciami na teepee stany do detskej izby. V úvode som v ňom spomenula, že ho idem vychváliť, aj keď ho doma nemáme. 
Neviem, či práve tento článok vo mne nakopol tajnú túžbu, mať ho nakoniec doma a dopriať deťom príjemné útočisko a skrýšu aj u nás ale každopádne, už ho doma máme. 
Akurát čaká v rozloženom stave na svoje veľké vianočné prekvapenie, ukrytý v kumbáli pred zvedavými očami a rúčkami.


Môj veľký prehľad teepee stanov nájde TU. Odvtedy, čo som článok napísal, dizajn obchod Lovel poriadne rozšíril ponuku o krásne teepee stany od značky Cozydots a zamiešal tak karty pri mojom výbere.
Jeden krajší ako druhý ale nakoniec padol výber na tento s jelenčekmi v sivej farbe, ktoré mám vo všeobecnosti ako vzor rada. Mojím kritériom pri výbere, bolo teepee v neutrálnej farbe, t.j. bielej, béžovej, slonovinovej. Teepee značky Cozydots sú také všetky. Každý má potom rôzne detaily na lemoch a na vrchnej časti stanu, kde je vždy použitá nejaká vzorová látka.


Cez víkend sme teepee na skúšku postavili, nech vidíme, či je všetko tak ako má byť :). A keď už stálo, tak som si povedala, že vám ho pofotím a napíšem taký rýchly článok. 
Balenie obsahovala 4 palice z borovicového dreva, ktoré sa skladajú z dvoch častí a jednej kovovej spojky, látku na stan a lanko na horné uchytenie.
Postavenie bolo relatívne rýchle. Teepee má zboku látkové okienko, ktoré môžete mať otvorené alebo zatvorené :). Taktiež sa dá zaviazať aj vstup, aby sa deti zatvorili pred neželanými dospeláckymi návštevami :). Zvnútra stanu sú dve praktické vrecká, kde si deti môžu ukryť drobnosti. Pôdorys má rozmer 110x110 cm a výška stanu je približne 150 cm.


Ja som vybrala čisto iba stan. Ale na stránke máte pri každom teepee možnosť zakúpiť stan samostatne alebo hneď aj s podložkou, dvomi vankúšikmi a vlajkovou girlandou, čo sa celkom oplatí, ak z toho doma ešte nič nemáte a mali by ste to dokupovať samostatne.

Na fotke je stan ozdobený svetielkami ale ešte to nemám presne rozmyslené ako to bude v skutočnosti. Možno kúpim niečo jemnejšie a tiež sa mi páči, keď je hore na stane zavesený lapač snov. Takže ten bude určite:). 
Každopádne sa už veľmi teším na reakciu dievčat. Tento rok bude tých darčekov pod stromčekom menej ale za to podľa mňa aj pre ne hodnotnejších, praktickejších a oveľa viac si ich v konečnom dôsledku užijú ako mnoho maličkostí.


Priznajte sa, koľké už doma máte nejaké teepee? A koľké po ňom túžite? :)
Čo hovoríte na takýto neutrálny dizajn?

Teepee nájdete na stránke Lovel TU,
Ak vás zaujímajú ešte nejaké detaily, tak sa pýtajte :),
Nina












A tu je malá ochutnávka ďalších teepee značky Cozydots, ktoré nájdete na stránke TU.




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe