GA výsledky // knižky Verbarium

Tuesday, July 18, 2017

Dnešnou, utorňajšou výhrou sú tri knižky od vydavateľstva Verbarium. Knihy v súťaži jednoznačne nesmeli chýbať :). Kto nás sleduje, tak vie, že sme takí menší knižní maniaci.
Pre vás som zvolila novinky od vydavateľstva, ktoré je síce menšie ale veľmi sympatické. Naozaj starostlivo a precízne vyberá tituly, s ktorými príde na slovenský trh. Väčšina kníh v ich ponuke sú knihy detské. Deťom v Ninkinom veku (cca 3 roky) môžeme len odporúčať. Máme odskúšané Sára a divoké batoľa, Sofia a tekvička a asi sedem kusov zo série knižiek o Terke. Najnovšie mám zálusk na knižku s názvom Špinuška. Z každej strany na ňu počúvam kladné referencie, tak len čakám na vhodnú príležitosť, kedy ju Ninke podarovať :).


Takže mám pre vás tieto tri novučičké tituly. Ninke som ich radšej ani neukázala lebo by som ich z jej pazúrikov už nedostala ;). Knižky o Terke som vám už predstavovala dávnejšie. Ak ste nečítali, tak klik TU :). Ninka na ne nedá dopustiť. Sú to príbehy dievčatka s menom Terka, ktorá prežíva reálne situácie, s ktorými prichádza do styku každý. Tá najnovšia je na tému cudzí ľudia. Novinkou je aj edícia knižiek o Kubkovi. Aby neboli smutní aj chlapčenskí čitatelia ;). Myslím, že mojej Ninke je to jedno ale verím, že nie každého chlapca zaujmú príbehy, kde je hlavnou hrdinkou Terka. 

Ak by mal niekto na ne zálusk, tak tu je mini ukážka odo mňa.

Terka sa nerozpráva s cudzými ľuďmi. Táto knižka je naozaj vydarená. Týka sa veľmi dôležitej témy, ktorá v Ninkinom veku začína byť celkom aktuálna. U nás platí, že cez knižku sa všetko vysvetľuje a chápe ľahšie, preto nesmierne oceňujem knižky o Terke a túto obzvlášť.





Kubko ide do škôlky. Séria knižiek o Kubkovi má rovnaký formát ako knižky o Terke ale iného spisovateľa aj ilustrátora. Kubko je viac maľovaný ako Terka ale postupne som si na to zvykla. /Áno, riešim banálny "problém" ale ako architektka si všímam niekedy naozaj maličkosti. ;) /. Príbeh je podobný tomu, ktorý je v knižke Terka ide do škôlky a stotožní sa s ním veľa detí. Ninka sa aj vďaka tomu, už teraz teší na škôlku. Ak máte doma predškôlkára, ktorý má z nej strach, tak rýchlo si zaobstarajte Kubka a hneď zmenia na škôlku názor :).





Kubko hrá futbal. Táto knižka síce nerieši žiadny veľký krok, či problém v živote detí ale deťom bude určite blízka. Keď sa do knižky začítate, tak zistíte, že druhou hlavnou postavou je Paulínka, takže aj dievčatá si tu prídu na svoje :).





Opäť veľmi pekne ďakujem tým, čo čítali článok celý. Ste super! :). A taktiež patrí moje ďakujem vydavateľstvu Verbarium, ktoré mi pre vás tieto knižky venovalo.
Tamtadadááá. Dnešnú cenu vyhráva - Zuzana Zochiou. Gratulujem!!! :) Prosím ozvi sa mi na facebooku do správy.

Krásny večer a dobrú noc prajem,
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe