GA výsledky // polička Típí

Monday, July 24, 2017

A sme na konci dvojtýždňovej súťažnej púte. Tento článok je o poslednej výhre, ktoré ste mali možnosť získať v našej meninovej giveaway. Priznám sa, bolo to celkom náročné písať denno denne články. Cez deň mi dievčatá nedávajú moc času nazvyš a tak všetko vzniká večer a po nociach. Preto je aj ten môj slovosled niekedy taký kostrbatý :).

Dnešnú cenu  nám do súťaže venoval e-shop Baby village. Relatívne nový obchodík, ktorý vznikol v roku 2014 za účelom priniesť na Slovensko dizajnové značky, ktoré v bežnom obchode s detskými vecami nenájdete. Výber je naozaj pestrý. Oblečenie, bábätkovské potreby, hračky, doplnky do izbičky... Myslím, že sa im ich cieľ darí plniť úspešne :).

Ja som pre vás vybrala ako cenu Poličku Típi čiernej farby od holandskej značky Petit Monkey. Vlastne už druhá cena od tejto značky :). Polička v tvare domčeka alebo típi je vo všeobecnosti veľmi obľúbená. Je z bukového dreva a nalakovaná zdravotne nezávadnou farbou na vodnej báze. Do detskej izby v severskom štýle ako vyšitá. Minimalistická, decentná dekorácia.


Pevne verím, že si polička nájde miesto aj u novej majiteľky. Budem rada, ak mi poličku od nás odfotí vo svojej kompozícii v izbičke :).
Poslednú cenu od Baby village teda získava: VeroNika Miženková - Gratulujem :)! Prosím, ozvi sa mi do správy na facebooku.

Ďakujem veľmi pekne všetkým, ktorí ste sa súťaže zúčastnili. Verím, že nás budete sledovať aj naďalej :). Už mám pre vás pripravený celý zoznam nápadov a inšpirácii :).

Krásne ránko,
Nina

UPDATE 28.7.2017 - Veronika sa mi bohužiaľ do dnešného dňa neozvala. Cena tak prešla do druhého kola losovanie, nech aj polička má svojho výhercu, ktorý sa z nej bude môcť tešiť :). Viac informácii nájdete na facebooku.




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe