GA výsledky // kozmetika Weleda

Wednesday, July 19, 2017

Ale beda, už je tu streda! ;) A treťou cenou v poradí sú sprchovcie emulzie - 2 v 1 sprchovací krém a šampón, ktoré mi do súťaže venovala Weleda - prírodná kozmetika. V detskej výbave má starostlivosť o pokožku významné miesto, preto moja obľúbená rada nemohla v súťaži chýbať.


Pri deťoch neváham a hľadám pre ne vždy kvalitné výrobky. Či už sa jedná o oblečenie, hračky, knihy alebo ako v tomto prípade o kozmetiku. Samozrejme všetko taktiež v duchu rozumnej ceny :). 
Prečo práve kozmetika Weleda? Pre mňa taký rodinný a preto asi najviac presvedčivý je bod číslo 3:
* sú to 100% prírodné produkty
* detské výrobky sú z najčistejších surovín v BIO kvalite
* detská rada obsahuje výťažky nechtíka lekárskeho a ten predsa používala aj moja babka bylinkárka!
* Weleda si sama pestuje liečivé rastliny vo vlastných záhradách


My doma používame nechtíkovú radu ale okrem nej vyšli pred pár mesiacmi tieto vydarené novinky. Rovnako kvalitné ako stále výrobky ale podľa mňa svojim obalom pre deti oveľa viac lákavé. Ninka si vybrala modrého delfínika a zatiaľ iný ani nechce skúsiť. Takže pozor, sú prudko nákazlivé :).

Tento prípravok je vlastne sprchový gél (emulzia) a šampón v jednom. Môžete ním dieťatko umyť od hlavy až po päty. Dôležité je, že pokožku nevysušuje a je šetrný k očkám. Ja tieto vlastnosti veľmi oceňujem. Emulzie sú zložené z prírodných surovín s bio sezamovým olejom, ktorý pokožku vyživuje a zachováva jej prirodzenú vlhkosť. Môžete si vyberať z troch vôní: sladká vanilka (nemusíte sa báť, sladká tak akurát), pomaranč, osviežujúca limetka. U nás teda vyhráva vanilka ale podľa mňa len vďaka obrázku a farbe ;).



Rozhodla som sa, že túto cenu rozdelím a obdarujem hneď dvoch z vás. Každý dostane dve balenia - viď obrázky vyššie.
Dnes šťastie padlo na - Angelika Magdechová a Marta Macková Tomčišíková. Gratulujem :) !!! Dievčatá, prosím napíšte mi správu na facebooku.

Pekný zvyšok večera prajem :),
Nina



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe