GA výsledky // maznáčik myška Meiya

Thursday, July 20, 2017

Dnešnú štvrtkovú cenu vyberala Naďka. Teda nie doslovne ;). Ale ako výhru som zvolila jednu z jej obľúbených hračiek. Je to v podstate stále novinka na našom trhu a tak ju viacerí asi nepoznáte. Preto budem rada, keď sa z nej bude tešiť aj niekto ďalší a nie len my :).

Rozprávam o maznáčikoch a hryzátkach z kolekcie Meiya&Alvin. Meiya je myška a Alvin sloník. My sme dievčatá a preto myškujeme. Do súťaže som pre vás vybrala maznáčika a zároveň hrkálku myšku Meiyu.


Všetky produkty Meiya&Alvin sú vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Gumenné časti sú čisto z prírodnej gumy z kaučukového stromu Hevea a mäkké časti z certifikovanej bavlny. Všetko bez BPA, PVC či ftalátov. Vyrobené na Srí Lanke vo fair trade podmienkach. 
Asi ste si u mňa už zvykli, že pri podobných veciach hľadím na kvalitu, prírodné materiály a ohľad na životné prostredie. Preto som pri myške neváhala. Pri týchto výrobkoch sú dokonca aj balenia z recyklovaného materiálu a sú potlačené farbami so sójovým základom. Naozaj palec hore!


Myška Meiya je mäkkulinký maznáčik, hrkálka a zároveň sú jej gumenné časti ideálne na masírovanie ďasienok pri prerezávaní zúbkov, takže je to aj vynikajúce hryzátko. Na dotyk je naozaj jemnučká, pre maličké rúčky ako stvorená. Dokonca aj môj muž po otvorení balíčka zhodnotil, že je vydarená, či si ju nechceme nechať pre Naďku /tej sme totiž vybrali celo gumenné hryzátko, keďže hryzie ako ďábel/ :). A to už je, čo povedať, keď chlap zhodnotí. Normálne som sa ho musela opýtať, či si robí zo mňa srandu, až tak mi to bolo podozrivé ;). Výherca sa má teda naozaj na čo tešiť.


Poďme už k samotnému vyhodnoteniu. Ak ste článok čítali od začiatku, pekne celý, tak som vám nesmierne vďačná :). Naozaj. Ak nie, tak máte, čo ľutovať ;). 
Generátor čísel opäť losoval a tentokrát sa z výhry môže tešiť - Zuzana Šindlerová. Gratulujem!!! :) Prosím ozvi sa mi do správy na facebooku.

Krásny dník,
Nina

UPDATE 28.7.2017 - Zuzka sa mi bohužiaľ do dnešného dňa neozvala. Cena tak prešla do druhého kola losovanie, nech aj Myška Meiya má svojho výhercu, ktorý sa z nej bude môcť tešiť :). Viac informácii nájdete na facebooku.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe