Prečítané leto // 4. týždeň: O rukách

Thursday, July 27, 2017

Téma Prečítaného leta na tento týždeň znie "Ruky". Téma zdanlivo ľahká. Veď rukami robíme všetko. Takmer každá aktivita sa vykonáva za pomoci rúk. Keďže ja sa snažím vždy spojiť čítanie kníh aj s výletom, ktorý aspoň okrajovo bude s témou súvisieť, tak ma téma trošku potrápila :). Ale nakoniec to dopadlo na výbornú :). Vybrali sme sa do Bibiany - medzinárodného domu umenia pre deti.


Boli sme tam prvýkrát. Predsa len, Ninka nemá ešte ani 3 roky, tak som to doteraz nesilila. Aktuálne tam prebieha výstava pod názvom "Emócie". S Ninkou sme to zobrali čisto zábavným štýlom a nie edukačným. Ale ak máte deti od veku 4 roky a vyššie, tak sa tam aj niečo naučia a zaujímavé dozvedia.

Výstava sa prezentuje v piatich veľkých miestnostiach. Na moje prekvapenie som kočík musela nechať odparkovaný za pokladňou. Chápem to ale nerátala som s tým. Naďu som teda mala celý čas v nosiči a popritom niesla cez plece tašku, foťák, hrala som sa s Ninkou a fotila. Na druhý deň som mala od toho neustáleho zdvíhania sa a zohýbania sa poriadnu svalovicu v stehnách :). 




Výstavy v Bibiane sú vždy interaktívne a zapájajú návštevníkov hravými prvkami do témy. Ninka rukami pracovala o sto šesť :). Ťahala, tlačila, kreslila, otvárala, hádzala, vyberala, skladala, točila ... Výstavu určite odporúčame. Odteraz Bibianu sledujem a s Ninkou ju budeme navštevovať pravidelne.

Po výstave som mala v pláne usadiť sa niekde v jej blízkosti a potešiť Nini novou knižkou. Začalo nám ale pršať a tak sme knihu vytiahli až doma. Ninka ju už mala sľúbenú, tak nehrozilo, že by som ju odložila na neskorší výlet. A tak sme sa s ňou hrali aspoň na čerstvom vzduchu na balkóne. Áno, hrali. Všetky Tulletovky sú totiž na hranie :). Pre tento týždeň som zvolila knižku - Hervé Tullet Finger Travel Game. Dúfala som, že Nini zaujme. Jej reakcia ale predčila moje očakávania. Pri mojom divadielku ani nedýchala a úsmev jej neschádzal z tváre. Na prsty sme si namaľovali tváričky a vymýšľali rôzne príbehy. Zdokumentovanie fotkami bolo náročné, keďže sme boli samé ale aspoň som cvakla Ninkine prstíky. A odvtedy sa s knižkou hráme každý deň :). Vyskúšajte doma aj vy aspoň jednu Tulletovku. Ak ste z Bratislavy, tak choďte nakuknúť do Chooze obchodíku na Májkovej. Tam majú mnohé z nich. Uvidíte, ktorá vám padne do oka viac.

Som rada, že ma táto téma, tak milo prekvapila a potešila. Výlet aj knižka jednotka s hiezdičkou.

Krásny večer,
Nina&Ninka








Emócie boli vyjadrené rôznou farebnosťou miestností.



Áno, aj ja a Naďka sme tu boli :).

A tu už je balkónové čítanie vyššie spomínanej Tulletovky.






A na záver samotná knižka:








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe