GA výsledky // svietiace šaty Lemur

Sunday, July 23, 2017

Po včerajšej výsledkovej pauze mám pre vás dnes článok o predposlednej cene. Samozrejme, že aj meno výhercu ale to až na záver ;).

Je tu niekto, kto nepozná slovenskú značku oblečenia LEMUR? Lebo kto nepozná, nesvieti ;). Za značkou LEMUR stojí veľmi milí tím ľudí. Vždy, keď som ich stretla na rôznych akciach, tak boli nabití pozitívnou energiou, vysmiati a zhovorčiví :). Určite aj preto srší z ich návrhov vtip a kreativita. 


"Lemuráci" navrhujú originálne svietiace dizajny. Keď obrázok na tričku / šatách nabijete svetlom, tak vám v tme svieti. Ako sami vravia, ich produkty odrážajú túžbu hrať sa, snívať, tvoriť veci inak, s fantáziou. Všetko je vyrábané a tlačené na Slovensku na najkvalitnjšie materiály. V ponuke nájdete tričká dospelácke aj detské, mikiny, šaty a aj mini bodyčka pre tých najmenších. Čo vzor, to nápad a originalita. Medzi najnovšie patrí žralok, opičiak a krevetka. 

Ja mám pre vás niečo špeciálne. Niečo, čo v ich ponuke normálne nenájdete. Dievčenské svietiace šaty Tapír v mentolovej farbe! Perfetkný strih, veľmi príjemná farba a jeden z ich najlepších motívov. Veľkosť je bohužiaľ daná /pre 2-4 ročné detičky/ ale verím, že výherca im nájde veselého majiteľa :).


Ak ste sa so mnou opäť prelúskali celým článkom až do konca, tak som vďačná za vás čas. Píšem to predsa len pre vás ;). 
Výhercom sa teda dnes stáva Katarína Mužilová - Gratulujem :)!!!. Prosím, napíš mi správu na facebooku.

Pekný večer priatelia,
Nina











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe