GA výsledky // lampa Polar Bear

Monday, July 17, 2017

Wau. Ďakujem všetkým krásne za zapojenie do súťaže. Bolo vás naozaj veľa, veľa, veľa. Až som sa rozhodla spraviť losovanie cez generátor náhodných čísel na internete a nepísať vaše mená na lístočky ako som to zvykla robiť v predošlé súťaže :).

Prvou, pondelňajšou cenou je detská nočná LED lampa Polar Bear od výrobcu Petit Monkey. Skôr než vám prezradím prvého výhercu, tak by som vám rada danú cenu a jeho darcu predstavila. Ako som písala už v prvom článku ku súťaži, všetky ceny, ktoré som pre vás vybrala sú môjmu srdcu blízke a zaslúžia si menšie predstavnie. Budem rada, ak to zvládnete a článok si prečítate celý a nepreskočíte hneď na výsledky :).


Lampa Bear je jednak skvelý pomocník pri uspávaní ale aj milý doplnok do detskej izby. Lampa je malá, preto sa hravo zmestí na každú poličku, či nočný stolík. Presná výška 13cm. Vyžaruje teplé, žlté svetlo a ak ju zabudnete vypnúť, tak sa vypne po 60 minútach vďaka časovaču aj sama. Kto by sa nezamiloval do macka, tak môže staviť napríklad na jeho bračekov zajačikov ;). 


Do súťaže nám tento darček venoval dizajnový obchodík CHOOZE Design shop. Vlastní ho veľmi milá, temperamentná a kreatívna osôbka, mamina dvojročnej dcéry, pre ktorú je obchod ako jej ďalšie dieťa. Obchodík je malý ale o to viac útulnejší, s domáckou atmosférou. Nájdete ho na Májkovej ulici v Bratislave. Určite ho neminiete, pred výkladom majú malý stolík s lavicami, kvetmi a knižkami, nech si malí návštevníci majú kde sadnúť. 
Sortiment je pestrý. Knihy - detské i beletria, dizajnové vychytávky, detský riad /do toho som sa zamilovala :) /, svietidlá, kuchynské potreby, papiernické doplnky, bytové doplnky,... Proste, ak hľadáte pre niekoho darček, tak ste na dobrej adrese a z obchodu určite neodídete naprázdno. Vo výbere vám vždy rád poradí kníhkupec Ondrej, ktoré ho tam nájdete deň, čo deň :).


Kto to prečítal celé až sem, tak je skvelý a som mu nesmierne  vďačná. Nech to nepíšem nadarmo :). Ale už dosť obkecov. 
Detskú lampu vyhráva - Iva Hlbocká. GRATULUJEM!!! :) Prosím ozvi sa mi na facebooku do správy.

Zajtra som tu opäť zas, s krátkym článkom o utorňajšej cene a ďalším menom výhercu.
Pekný večer,
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe