Čítame // Fingerprint Activities Animals

Monday, July 09, 2018

Prvotne bola táto knižka určená na Ninkine blížiace sa meniny. Ale keďže išla nakoniec objednávku do Martinusu vyzdvihnúť spolu so mnou, tak sa mi ju utajiť nepodarilo :).


FINGERPRINT ACTIVITIES ANIMALS - FIONA WATT
ilustrácie Erica Harrison
vydavateľstvo Usborne Publishing Ltd. / 2016

Anglické Usborne ponúka veľmi veľa zaujímavých kníh. A túto som mala vyhliadnutú už dlhšie. Je to vlastne taký kreatívny zošit. Síce v angličtine ale tých pár pokynov preložiť určite zvládnete. A ak angličtinu neovládate, tak všetko pochopíte aj z názorných obrázkov.


Naboku je pás so siedmimi pečiatkovými farbami. Kniha potom obsahuje cez 30 dvojstrán s rôznymi úlohami. Deti majú svojimi prstovými odtlačkami dotvárať rôzne obrázky, vytvárať jednoduché zvieratká a následne ich fixou dokresliť.



Strany sú tenké, na špirále, aby sa s knižkou dobre pracovalo a držala otvorená. Knižku by som odporučila pre deti od 3 rokov ale je to veľmi individuálne a záleží od zručnosti dieťaťa. Napríklad moja Ninka by ju v troch rokoch akurát tak zábavne docapkala. Ale tvoriť by s ňou ešte poriadne nevedela. Teraz, v troch rokoch aj trištvrte, vie už systematicky a relatívne presne robiť tie odtlačky ale fixkou dotvárať si ich ešte netrúfne a robím to ja. Takže vek už nechávam na vaše samotné zváženie. Ale jednoznačne má kniha veľký úspech a jej kúpa sa určite oplatila.




Knižku som kúpila cez Martinus TU
Ale nájdete ju aj na bookdepositary.sk a tiež som ju zahliadla aj v obchodíku Chooze shop v Bratislave pri Blumentáli. Ale tam musíte osobne. Okrem ANIMALS, nájdete aj podobne ladenú knihu na tému GARDEN.

Nina








A naše výtvory :)




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe