Letná výbava // naše must-have

Monday, July 23, 2018

My už máme našu dovolenku za sebou. Síce nie pri mori ale to nám v žiadnom prípade neprekážalo v relaxe. Viac sa o nej môžete dočítať v mojom článku o tipe na dovolenku na Morave.
V prázdninovom režime pokračujeme a tak som sa rozhodla spísať pre vás článok s našimi detskými "must-have" na toto leto. Môžno niektorú z vás dovolenka ešte len čaká a dobrý tip vám padne vhod.


1. slnečné okuliare 
Slnečné okuliare nesmú v žiadnom prípade chýbať. U mňa je to číslo jedna dokonca aj u detí. Ja som dievčatám vybrala tie od francúzskej značky KiETLA. Majú vysoké UV, sú ohybné, takmer nezlomiteľné. Na jar som im venovala celý článok, takže kľudne mrknite tam. Nájdete tam viac špecifikácii a podrobností. My sme s nimi maximálne spokojné.




2. opaľovacie krémy
Detské opaľovacie krémy. To je celkom veda :). Ja som tentokrát skúsila novinku od švajčiarskej  prírodnej značky Weleda. Existujú dva typy opaľovacích krémov. Buď sú s filtrom chemickým alebo minerálnym. Každý z nich má svoje výhody a nevýhody. Viac o tom písala napríklad Saška z blogu Double Trouble.
Detské opaľovacie krémy z Weledy sú s filtrom minerálnym. Ten na pokožke vytvorí ochrannú bariéru, cez ktorú do pokožky nepreniká žiadne škodlivé žiarenie. T.j. krém sa do nej nevstrebe ale vytvára na povrchu jemný film a tak na pokožke zanecháva jemný biely filter. Po natretí pôsobí ihneďa nemusíte sa ním natierať tak často ako s opaľovacími krémami s chemickým filtrom. Odporúčam ich hlavne ku moru.
Weleda má vo svojej rade dva - 30tku a 50tku. Nájdete ich v každej DM-ke.



3. plavky
Plavky nesmú chýbať :). My ich vyžívame celoročne, keďže s dievčatami chodíme aj do krytých bazénov. Tento rok by som ich konečne rada prihlásila aj na plavecké kurzy, lebo ten neabsolvovala zatiaľ ani jedna.
Možno si poviete, že nad plavkami netreba veľmi premýšľať a radiť :). Mňa pri výbere ovplyvňujú okrem ich výzoru ;), dve veci. Po prvé, aby sa po jednom lete nevyťahali. A po druhé, aby mali vysoký ochranný faktor. Tieto podmienky pre mňa spĺňajú plavky Small Rags, ktoré nájdete v obchodíku Little Hipster Shop, tie majú SPF 50+ a plavky z Lindexu. Naďka má takto zdedené veci po Ninke a určite by ste neuhádli koľkokrát sú už nosené :).




4. niečo na hlavu
Ďalšia vec, na ktorú netreba zabúdať. My striedame šiltovky, aj klobúky. Tieto tri sú aktuálne naše najobľúbenejšie.
Ninka nosí klobúk len slamený. Tento rok sme narazili na tento elegantný v H&M a trochu som sa bála, či ho aj reálne bude nosiť. Ale milo ma prekvapila a má ho veľmi rada a nosí ho naozaj takmer denne. Naďka slamený klobúk nosí málokedy. Má ale látkový z Little Hipster Shop. Je jemnej farby a zozadu predĺžený, tak, že jej zakrýva aj krk, čo je pri krátkovlasých deťom určite plus.
Šiltovky nosíme občas, prevažne na športové aktivity. Treba pri nich dávať pozor, aby ju dieťa nemalo zarazenú až príliš do čela.



5. pitný režim
Dodržiavanie pitného režimu v lete netreba podceňovať. A ak chcete byť aspoň trochu ekologický, tak deťom zaobstarajte nejaké sklenené alebo nerezové fľaše. Dievčatá majú ešte zo zimy nerezové termo flašky značky PURA, ktoré sme používali na čaj. Používame ich aj naďalej, akurát do nich dávame čistú vodu.
Sú vynikajúce lebo sa dá na nich vymieňať vrchný uzáver, z ktorého sa pije. Ninka má už poväčšine športový uzáver pre väčšie deti a Naďke striedam ten so slamkou so športovým. Novinkou je spodná ochrana fľašky proti pádu a otlčenia. Navyše aj flašku príjemne výzorovo osviežila.
PURA fľaše nájdete v rôznych eshopoch alebo predajniach. Napríklad v eshope Biolove.




6. plážová / pikniková deka
Toto je taký okrasný "must have" :). Samozrejme si môžete von zobrať akúkoľvek osušku, či deku ale mne to skrátka nedá. Ak si všimnete, tak toto leto sú celkom trendy okrúhle plážové deky.
Najprv som im odolávala. Ale potom som zablúdila na portál FAVI.sk. To je internetový prehliadač nábytku a doplnkov, ktorý združuje viac ako 500 eshopov a ponúka tak veľký, prehľadný výber čohokoľvek do domácnosti. Viete si tam na jednom mieste porovnať, akú plážovú deku ponúka Bella Rose, akú Bonami a mnohé ďalšie. Naozaj som z toho bola milo prekvapená, preto sa s vami delím o moju skúsenosť. Určite sa to niektorým z vás zíde pri zariaďovaní detskej izby, či celého bytu.
Ja som teda nakoniec jednu vybrala. Veľkú, okrúhlu, čisto bavlnenú, so vzorom mandaly. Táto deka je jednovrstvová, čiže je tenká ale na naše účely bohate stačí.



7. kozmetické blbôstky / radôstky
A posledné letné, nie až tak nutné "must have" sú rôzne zvláčňujúce krémiky. Nazvané blbôstky ale radôstky :). My sme totiž prepadli novej letnej rade Balea produktov, ktoré nájdete v každej DM-ke a tak si nimi spríjemňujeme každý deň. Už sú pre nás takým rituálom, takže tu nesmeli chýbať :).



Ak ste sa dostali až sem, tak ďakujem za prečítanie :)! Článok som mala rozpísaný už dlhšie a som rada, že som sa konečne dostala k jeho dopísaniu. Verím, že aspoň niektorým z vás padne vhod a nájde tu pekný letný tip :).

Prajem pekný zvyšok leta,
Nezabúdajte, že naplno sa dá užívať, kdekoľvek, nemusíte byť len pri mori, či na dovolenke :),
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe