Izba // Montessori aktivity

Wednesday, July 11, 2018

Nedávno som na Instagrame objavila profil mamičky, ktorá žije v Španielsku, je novinárka, mama malej Jany a venuje sa Montessori pedagogike. Okrem Instagramu, ju nájdete aj na Facebooku a má aj vlastnú web stránku. Všetko po španielsky, takže verím, že viaceré z nás si tam zoho veľa neprečítajú. Ale aj z obrázkov sa toho dá predsa vyčítať veľa. Krásne fotí a je to každodenná dávka inšpirácie.

Postupne zariadila svojej dcére izbičku v štýle Montessori, kde má priestor na hranie, učenie, spoznávanie. Je zariadená vkusne, minimalisticky, tak aby dieťa krásne všetko videlo a nebolo hrami zahltené. Aby mohlo všetko samostatne používať a vykonávať.
Samozrejme toto je len časť izby, nevidíte tu napríklad posteľ, ani skrinku s ďalším oblečením. Ide mi len o to, aby ste sa inšpirovali hrami, jednoduchosťou, vkusnosťou :). Nehovorím, že presne takto to má vyzerať, ak chcete izbu, ktorá sa pridržiava Montessori pravidiel, určite tam niektoré veci absentujú ale je to krásna inšpirácia, ktorá vás môže nakopnúť vpred a podporiť.

Ja sama pre dievčatá, takýto priestor na hranie k dispozícii nemám ale páči sa mi a možno niektorú z vás, časť z neho alebo nejaká hra inšpiruje :).

Nina

Estar contigo es importante para mi.












 







Zdroj obrázkov: IG profil @earlychildfood

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe