Detská kozmetika Linea Mamma Baby

Monday, May 28, 2018

Včera večer som sa vám chystal napísať krátku recenziu na kozmetiku, ktorú aktuálne dievčatá používajú ale tak ma zmorili na trampolíne, že som to po polhodine sedenia za počítačom vzdala. A to nehovorím o ďalších úlohách, ktoré som mala v pláne dokončiť. Aj takto vyzerá občas môj pracovný večer. Potom si radšej privstanem ráno, kedy je v celom byte ticho a môžem si nerušene pracovať. Konečne sme sa totiž dostali do bodu, keď nám Naďka poväčšine prespí celú noc a tak mám kľud (v jej 1 a pol roku... :) ).

Ale k veci. Na sociálnych sieťach som prednedávnom uverejnila fotku s našou aktuálnou detskou kozmetikou a dostala som ohľadom nej viaceré otázky. Ako som spokojná, ako vonia a podobne, tak som sa rozhodla napísať vám o nej krátku recenziu.


Aktuálne dievčatá používajú veci od talianskej značky Linea Mamma Baby, ktorú na Slovensko priniesol concept store Little Hipster. Sú navrhnuté a vyrobené v Taliansku. Rastlinné zložky, ktoré obsahuje, sú pestované organicky (bio). Samozrejme neobsahuje parabény, farbivá, ani iné nevhodné látky. Ich vône sú veľmi neutrálne, jemné, čo mne osobne pri detskej kozmetike veľmi imponuje. Nepotrebujem na diaľku cítiť bylinky, ovocie, žuvačky, ani nič podobné ;).


Doma používame štyri prípravky. Vo vani majú baby Doccia Shampoo, ktorý zároveň slúži aj ako sprchový gél, aj šampón. Je v priesvitnej fľaške s dávkovacou pumpičkou. Vo veku mojich dievčat je to veľké plus, keďže všetko chcú robiť samé. Pumpička jednoznačne vyhráva. Pri Ninke to napríklad znamená, že jej vyhovuje, keď si dá šampón na hlavu aj sama. Stále totiž nemá v obľube umývanie vlasov a takto sú jej reakcie miernejšie a ochotnejšie :).

Na vlasy sme vyskúšali používať už aj kondicionér Balsamo. Tiež s pumpičkou :). Ninkine vlasy sú naozaj veľmi dlhé a vďaka kondicionéru sú jemnejšie a lepšie sa rozčesávajú. Balzam obsahuje výťažky z nechtíka a harmančeka ale jeho vôňa je stále veľmi jemná.


Tretím prípravkom, ktorý doma z tejto značky máme je tekuté mydlo Sapone Baby. Je obohatený o výťažky z karadamónu a olív. Jeho vôňa je v podstate neutrálna, vhodná pre dievčatá, aj pre chlapcov. Kardamón má revitalizačné účinky, tonizuje pokožku, je antiseptický a čistiaci. Pre dievčatá opäť plus, že je vo fľaške s pumpičkou a je jemný.


A asi TOP vec pre dievčatá je detská parfémovaná voda Acqua Profumata. Osviežuje pleť dieťatka. Na prípravku je napísané, že sa odporúča používať po kúpaní alebo po prebaľovaní, aby pokožka bola jemná a mäkká. Je vhodná aj pre jemnú a citlivú pokožku. My túto vodu však používame ako "voňavku" a dievčatá si to úplne užívajú. Má takú krémovú príjemnú vôňu a dávam im ju poväčšine na ruky - ramená, predlaktie, zápästie. Sú z toho v siedmom nebi :). Zo všetkých prípravkov je najvoňavejší.


 Verím, že som zodpovedala vaše prípadné otázky. Ak ešte nejaké ale máte, tak sa neváhajte ozvať :).
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe