Atmosféra na Kid. Detský shop up 2018

Thursday, May 03, 2018

Témou tohtoročného eventu Kid Detský shop up je "ohľaduplnosť".
A asi si to zobrali k srdcu aj moje dievčatá a rozhodli sa byť ku mne ohľaduplné a spraviť si so mnou dnes na Kid-e krásny deň bez krikov a odporovania :). 


Ak ste čítali môj článok spred pár dní o odporúčaniach, čo vidieť na Kid., tak viete, že som mala obavy, ako to s dvomi pobehujúcimi stvoreniami zvládnem. A viete, ako to dopadlo? Na výbornú! Lepší Kid. sme zatiaľ ešte nezažili!!! Priestory, atmosféra, predajcovia. Všetko krásne, vynikajúce, milé :).
Na Kid-e sme strávili 3 a pol hodinyBez jediného kriku, plaču, prehovárania. Obidve dievčatá boli celý čas na nohách. Vlastne nie, prepáčte, Ninka sa asi 2 minúty viezla v kočíku :). Naďka 0. Inač nám slúžil ako pojazdný nákupný vozík.


Do Starej tržnice sme dorazili okolo 10:30 a odchádzali sme až po 14:00. Dievčatá sa zastavovali kade tade, relatívne v kľude. S Ninkou som sa dohodla, že mi vždy povie, keď sa bude chcieť niekde obzerať a ja zastanem a počkám. Len nech mi neubieha sama. Dodržala to. Moje zlaté dieťatko. Keby také bolo každý deň... :) Naďka ma prekvapila ešte viac. Čakala som, že tam bude behať hore dole, všetko chytať, nechcieť vrátiť na svoje miesto a podobne. Ale jej pohyb bol relatívne kľudný :). Po väčšine nasledovala Ninku a hrala sa tam, kde ona. Prejavila sa veľká súrodenecká výhoda. Až ku koncu jej dochádzali sily a začala sa mi ukladať na rukách na spánok. To sme ale prišli do detského kútika a ku stánku Utukutu, kde ju to opäť prebralo :).


Nevidela som každý stánok, niektorý vôbec, niektorý na krátku chvíľu, niektorý na dlhšiu. Niekde ma zaviedli deti, niekde som ich zatiahla ja. Pokecy boli väčšinou krátke. Ale vôbec, že boli! :)

A dokonca som stíhala aj fotiť! Tak sa môžete so mnou pozrieť na atmosféru, aká tam vládne. Ak sa neviete rozhodnúť, či ísť alebo neísť. Možno vás nalákam :).
My sme zažili jeden úžasný deň! (pokračovali sme vonku až do siedmej večer) Padám síce od únavy ale zato spokojná, že sa nám deň, tak vydaril a dievčatá boli šťastné a spokojné.

Nina&Ninka&Naďka



V Infostánku v Orange sme zrecyklovali staré mobily a dostali plátenú tašku.
Reštaurácia Mercado myslela taktiež na deti
V stánku Curaprox sme zrecyklovali staré kefky a vyskúšali nové pasty
Ňuňu topánočky v Little Hipster shop
Novinky v Little Hipster shop


Náš obľúbený eshop Biolove.

Okuliare KiETLA. 
Love Colors sme tentokrát videli len z diaľky.

Mellow, aj s našimi veľrybky, ktoré už doma máme.

Haloo.

Korunky Haloo. Neuveríte ale moje dievčatá ich zatiaľ nemajú :D.

Perfektný mojkáči od Co budu dneska šít.
Night shift atelier mali viaceré novinky.
Maem Kids. Páčia sa mi ich autorské látky.

Jednorožec u Maem Kids.

Milash a ich perfektné piknikové a hracie deky.

Myšky Sidumilu.

Ziili plienky - zavinovačky s vlastným dizajnom.

Nádherné dievčenské ľanové šaty v Cile.

Maňušky Tri maky.

Capačky v Baby Village.

Matriošky v Minilande.

Detský kútik v stánku s hračkami Miniland.

Čiapky My Diobo a Baša Števulová v pozadí :).

Nové legínky od Moe.



Myšky Maileg u Pána Medvedíka Ninku úplne dostali. 

Hojdavak si prosíme domov :).

Skvelý stánok na poschodí - Petinka!

Milý deň od Mile. Ninke sme dokúpili jahodové šaty.

Utukutu hojdačky.

Strávili sme tam teda hodnú chvíľu.

Lepšie ako detský kútik :).



Neodolala som im. Topánky Toms.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe