Magnetibook Janod

Tuesday, May 22, 2018

Nedávno ma oslovil oficiálny distribútor hračiek značky Janod pre Slovensko a Českú Republiku, či by som mala záujem spraviť recenziu na niektorý z ich produktov.
Hračiek máme doma dosť. Až príliš. Síce, keď vidím fotky iných maminiek, tak si hovorím, že sme na tom ešte pekne v norme :). Ale na moje pomery je ich aj tak veľa. (Knihy nerátam :))

Ponuku hračiek Janod na Kidmania.sk som si aj napriek tomu prešla a nakoniec ma vychytávka Magnetibook natoľko zaujala, že som sa rozhodla Ninke jednu vybrať a predstaviť vám ju. Ale nie je hračka ako hračka. Vybrala som takú, ktorá bude zároveň slúžiť aj ako pomôcka pri učení. Rozhodla som sa pre magnetickú skladačku Hodiny.

A ak si článok prečítate pozorne, tak sa v druhej polovici  dozviete aj prekvapenie :).



Magnetibook je vlastne pevná kartónová dutá kniha bez listov, len taký obal, ktorý viete krásne otvoriť. Vo vnútri ukrýva magnetky a magnetickú plochu. Celé balenie je veľmi praktické a viete si ho preto zobrať aj na dlhé cesty rôznymi dopravnými prostriedkami, či už do auta, vlaku alebo lietadla. My sme hru dokonca otestovali úplnou náhodou v električke. Hra veru zabavila a čas utekal rýchlejšie. A áno, aj v električke sa dá cestovať dlho. Viac ako 40 minút... :)


Táto konkrétna magnetická hra obsahuje 8 obojstranných kartičiek, 75 magnetiek vrátane ručičiek na hodiny a čísel na vytvorenie času. Magnetky sú relatívne veľké a dobre sa držia a ukladajú aj malým deťom. Pre vek 3 roky ako stvorené. Pre menšie deti by som odporúčala zvoliť iný Magnetibook. Na výber je ich viacero pekných jednoduchších ako napríklad Zvieratá alebo Dopravné prostriedky. Tento s motívom Hodín by bol pre ne zatiaľ zbytočný. Všetky nájdete na stránke Kidmania.



Kartičky slúžia ako predlohy na vytvorenie rôznych denných situácii. Vstávanie, obliekanie, raňajkovanie, obedovanie, hra v škôlke, hra na ihrisku, učenie, zaspávanie. 
Keď sme daný obraz poskladali na plochu, tak som Ninke vysvetlila, že danú činnosť vykonávame o tom a tom čase a doplnili sme magnetkami časť s hodinami. Keď bude Ninka väčšia, tak si hodiny bude vedieť dopĺňať aj sama. My sme aktuálne úplne v "hodinkových začiatkoch" a Ninka čas vníma len ako ráno, obed, večer preto má táto hra pre nás celkom veľký zmysel.







Ak ste článok doteraz čítali pozorne, tak si asi vravíte, čo tu idem opisovať teraz. Veď som predsa písala, že som vybrala hračku jednu. Áno, to platí. Ale zároveň mi z eshopu Kidmania venovali jeden Magnetibook pre vás. Blíži sa deň detí a jeden z vás bude môcť niekomu spraviť radosť.


Výber nechali na mne. Chcela som vybrať iný, nech si toho spolu môžeme pozrieť prostredníctvom mojich fotiek viac. Druhý, ktorý by som pre Ninku vybrala, som tak zvolila pre vás. Ročné obdobia. Poďme sa do neho nakuknúť.

Knižka, obal, vyzerá úplne rovnako. Tentokrát balenie obsahuje len 4 kartičky (jar, leto, jeseň, zima) ale až 115 magnetiek



Magnetky sú väčšie, menšie ale celkovo by som zhodnotila, že oproti "našim hodinám" sú dieliky drobnejšie (vid fotka nižšie). Podľa kartičiek si viete postaviť situáciu, ako to vonku vyzerá v danom ročnom období. Krásne vidno ako sa mení strom a oblečenie na postavičkách. Tam vnímate zmeny počasia najviac. Samozrejme je tam aj mnoho ďalších detailov, ktoré situáciu dotvárajú.

 


Ja som vám pre ukážku poskladala LETO. Magnetiek sa na plochu ukladá o dosť viac ako v Magnetibook Hodiny. Dieťa si pri hre precvičuje jemnú motoriku a vizuálnu predstavivosť. Čo nám príde ako samozrejmé, tak dieťa vo veku 3 roky sa to len učí. Uložiť dieliky presne podľa predlohy na rovnaké miesta nie je pre nich ešte také ľahké ako by sa zdalo.



Ak sa vám Magnetibooky zapáčili a chceli by ste ich vidieť naživo, tak túto sobotu 26.5.2018 sa bude konať slávnostné otváranie komplexu Slnečnice Market v Petržalke, kde sa nachádza aj úplne novučičká predajňa eshopu Kidmania. Je to vlastne najväčší Janod showroom v SR aj ČR. Všetky hračky si tam budete môcť omrknúť naživo a pri výbere sa aj poradiť. V deň D Kidmánia sľubuje aj množstvo zliav a darčekov, tak sa je na čo tešiť. Viac sa dočítate priamo na vytvorenom evente TU.

To, ako sa zapojiť do giveaway o Magnetibook Ročné obdobia sa dozviete o pár dní na mojej facebookovej stránke. Deň detí sa blíži, tak vás veru dlho nenechám čakať :).

Pekný zvyšok dňa želám,
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe