Inšpirácie // detské izbičky

Thursday, May 31, 2018

Som veľmi rada a vďačná, keď mi píšete, že sa vám páčia moje inšpirácie a tipy na detské izbičky a rôzne doplnky, že ste sa už pri niečom inšpirovali a vďaka mne niečo kúpili alebo vylepšili. To je hlavný dôvod, prečo blogujem a prečo ma to baví :).
Článkov na túto tému síce nepridávam v takom množstve, ako by som chcela ale tí, ktorí ma sledujete aj na facebooku, tak viete, že tam vás pravidelne kŕmim inšpiračnými fotkami a tipmi :).

Rozhodla som sa niektoré z týchto mojich "izbičkových koláží" dať do jedného článku, nech to máte pekne pokope. Predsa len na facebooku sa to postupne stráca, resp. by ste si to museli pracne hľadať vo fotkách.

Dobrý nápad, či zbytočnosť? :)
Nina

























You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe